Versuri oarbe


Nu mi-ai cerut nicodata nimic,
doar m-ai luat de mana siii...
Or sa ne creasca aripi! mi-ai zis.

Nu ti-am promis niciodata nimic...
doar ti-am intins mana siii...
Sa tragem pe nas praful de curcubeu monocrom ce curge cristalin,
acolo unde doar unicornii se adapa,
ti-am zis.
Si sa fugim in lumi diagonale...
unde chiar si iadurile sunt raiuri.

Sa ne injectam in venele albastre doar lumina degajata de corpuri goale!
doar corpurile goale sunt frumoase, tot timpul zici,
doar ele sunt pline de lumina...
da! lumina asta face versurile oarbe.

M-ai luat de talie siii...
m-ai aruncat in aer.
tii minte?
eram desculta.
Hai hai Zboara! ce astepti!?
M-ai strigat pe alt nume
al meu, al meu, dar altul...caci, nu uita, eram in alta lume
diagonala.

Am ras, te-am vazut o data alergand in iarba uda...
shh o sa trezesti greierii, mi-ai zis.
desigur, erai beat, de la atata soare...


Bai ce frumosi sunt ingerii aia ce inoata'n lac!
haha! sunt libelule prostuto...

cand e iubire, cuvintele's doar versuri oarbe.
e liniste...ploua.

Enjoy!

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa