2011 Resolutions - Nov-Dec-Jan 2012

OOooooook
A trecut prea multa vreme de cand nu am mai postat la categoria asta, defapt a trecut prea multa vreme de cand nu am mai postat pe blog, but hey, apreciez ca mai treceti pe aici sa-mi luati pulsul.

Traiesc bine, multumesc de intrebare,
nu mai scriu pentru ca momentan imi lipseste capacitatea de sinteza si coerenta gandurilor.

Rezolutiile din octombrie lipsesc pentru ca nu m-am antrenat decat o saptamana. Se pare ca ma aflu in plin colaps imunitar, iar organismul meu cedeaza ca piesele de domino, trece una apare alta. Privind optimist spre soare, imi scriu totusi planul pe termen scurt (nov), mediu (nov, dec si ian) in speranta ca legea atractiei functioneaza si de data asta.


Antrenamente
1. 3 antrenamente cu greutati split: 
Day One
umeri 
5 serii x 5 rep power clean push press
4 serii x 10 rep face pulls
+ biceps
+ triceps 
4 serii x 10 rep decline alternative tricep extention
+ abz
4 x 10 hanging leg raises

Day 2
 Quads
5 x 5 geno cu calcaie pe discuri
+ Hams
5x5 Romanian Ddeadlift cu varfuri pe discuri
+ legz
  4 x10  step ups/walking lunges
4 x10 dumbbell swings
+ Abz
4 x 10 oh plate crunch

Day 3
 Chest
5x5 bench press
4x10 pull overs
  Back
 5x5 ramat cu bara
4x10 tractiuni helcometru priza pronatie
 Core
(ca sa facem ziua si mai hatefull)
  3 x 40 sec plank variation (side, front, side)

2. Crossfit challenge: aici ramane sa completez pentru ca variaza de la o saptamana la alta. In principiu facut Duminica  (lu, ma, vi heavy lifting), cand e si sala ( sper eu ) goala.
3. Si am ramas cu 2 zile libere in care voi face cardio HIIT..
 Dieta
 Low carb
Suplimente
  • multivitamine + minerale
  • calciu
  • b-uri
  • pudra de proteine cu absorbtie lenta
  • yohimbe
  • carnitina
  • detox somethin' 
  • seminte de in
  • scortisoara
  • ceaiuri de plante
  • vitamina E
Scop
  • termen scurt (nov) sa nu mor.
  • termen mediu (urmatoarele 12 saptamani) sa-mi vad abdomenul. De 4 ani ma tot eschivez de la treaba asta.
  • termen lung (urmatorul an) sa cresc forta si masa musculara in timp ce imi mentin un bf min.
Din punct de vedere Rest and Relaxation, imi urez o iarna simpla, singura, lipsita de evenimente si plina de rutina, somn mult, cu calorifere calde, ceai de iarna, carti si filme bune, coji de portocale si scortisoara, poate si miros de brad....d'astea pamantene.
Amin!

Enjoy!



p.s. Multa apa, frigul si vantul deshidrateaza.
p.p.s. probabil o sa fac si actualizari ale programelor si vor urma rezolutiile lui dec si ian.So help us google.
p.p.p.s. Have fun
p.p.p.p.s Check out this blog, mai scriu si acolo.

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa