Singur

Invingatorul este intotdeauna singur zise Paolo intr-o regretabila carte, but hey! suna catchie, sunt o fire slaba si m-a prostit s-o cumpar.

Correct me if I`m wrong...

Viata nu e lina si nici nu se desfasoara asa cum ne-o imaginam, asa cum visam sau asa cum am vrea pentru ca fix buricul pamantului, un singur individ, nu poate fi, atunci rolul trebuie adaptat.
Ne-am nascut printre oameni si aparent aceasta realitate nu poate fi schimbata. Mii de ani, stramosii nostri s-au scremut sa tricoteze o comunitate, sa o impuieze de reguli, si sa oranduiasca, de neoranduitul.
Motiv pentru care, astazi tu si cu mine, trebuie sa ne ducem vietile asa cum ne canta societatea.

There for, te nasti, cresti, te porti pe la scoli, acumulezi niste experiente, niste diplome, completezi niste taskuri, ajungi la un checkpoint, apoi la altul, apoi la altul si mori in glorie, sau de batranete sau din accident,  si o mana de oameni or sa planga dupa tine, o alta mana o sa se bucure si cateva miiliarde or sa fie indiferenti.
The fuck`s! viata unui om in societatate, sau pe lumea asta, sau cum vreti voi sa-i spuneti e fix ca viata lui Super Mario intr-un 486 obosit.



I`m a blank character, stii fata aia de pe messenger, adoptata de alte sute de programele, tastaturi, sau sociofriendly virtual places. Aia cu doua puncte si o linie verticala :I. Ala-s eu.
Nu stiu daca asa m-am nascut, deci o fii genetic, sau asa m-am crescut...daca stau analizez, de cand eram mica toate pozele cu mine afisau aceeasi mina blank de copil batran, dar nici nu am starea de spirit sa fac retrospectiva si ancheta, what`s done is done, we are who we are.


I sure am not the hero type,

Never was, never gonna be. But I` be damned, I love heroes, and they sure love me.
Nu-s hero pentru ca nu sar in ajutor gratis, numai in situatia in care egoul imi este incalzit.
Nu fac gresturi gratuite, nu cred in altruism, nu urmaresc sa-mi cumpar un loc de veci in paradis. Imi plac tarile calde.

Sa zicem ca`s mai degraba do it your self kinda type flavoured with damsel in distress.
I do it myself  pentru ca nimeni nu poate sa indeplineasca o sarcina in favoarea mea, mai eficient si mai sigur ca mine, orice terta persoana nu ar fi 100% dedicata.
Damsel in distress, pentru ca trebuie sa fii slab, ca sa fii tare, pentru ca o mana intinsa si o poveste frumoasa intotdeauna au de obtinut ceva, partea asta o pastrez totusi pentru taskuri usoare, cand pot avea incredere ca terta persoana o poate duce la bun sfarsit.

Deseori ma intreb despre platitudini, cum o fi sa te bucuri de rahaturile marunte, aici ma refer la alea populare, un 1 mai cu`n mic si cu o bere, telefonul primit de la al mic care a mai facut nu stiu ce dracarie si te amuza, cadouri, telefoane, mesaje primite de la prieteni de ziua ta, o iesire la suc/bere/barfa intr-un cerc de cunoscuti. E ceva acolo care topeste orice urma de emotie pentru nimicnicii dinastea, ca un acid cu efect precoce.E ceva gresit in mine ca nu ma bucur de asa ceva, ca nu le caut, ca le resping de fiecare data in prima faza? 

Nimeni nu se bucura cand e singur...a fi singur este aproape la fel de de evitat cum  e moartea. 
Mie imi e ok cand sunt singura, caut momentele astea, le simt lipsa, iar atunci cand le prind, sunt fericita, e ca si cum mi-as imbratisa creierul si gandurile de care mi-a fost atat de dor, e ca si cum ai revedea un vechi prieten...
How wrong is that?
well....it`s not!

Bottom line, pot sa accept ca trebuie sa traiesc in societate, pentru ca e sanatos si pentru ca la un anumit punct iti ofera ceva satisfactii, pot sa fiu fericita singura, pot sa impartasesc din singuratate si cu alte persoane...pentru mine asta ar fi un necesar de echilibrat pentru supravietuirea in lumea actuala...If we still have to live by the rules, at least learn to play inside those rules.

Being an outside insider can be demanding.
Oare de ce nu am ales calea usoara...toate astea imi vor folosi candva?

Don`t mind me.
Carry on...It`s just another pile of bullshit.
p.s. I fuckin` luv Grumpy Cat!


Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa