Inceputul sfarsitului - the rise of the antilist



totally random and offtopic

ce-mi place cum incepe piesa asta...ne asortam
I'm naked
I'm numb
I'm stupid
I'm stayingAnd if Cupid's got a gun, then he's shootin'[...] hai ca v-am si sorcovit...nucile, portocalele si covrigeii in sac la baiatu'. ontopic.Soo...acest post este despre liste deeeci sa purcedem (ce cuvant urat...aproape peiorativ) cum se cade (legat sau dezlegat?...dezlegat! asa zicem si eu): 
Draga Mos Gerila,...ahh, pardon, nu merge asta, nu mai e contemporan, fie-i omatul usor...G dammit'! cum era oare?...Draga Mos Craciun? Draga Mos...Martin? Mos Ene!?...Iepurasule de paste? Zana Maseluta? Draga Curcanule (astea pica din start ca-s de export...vama, taxe, shipping, shpagi, birocratii, d'astea urate...)... In fineee!  Draga...semnul'exclamarii virgula Eu in 2011 imi propun sa fiu un om mai bun (decat?)...mai intelegator (cu cine?)...mai inalt (aia doi centimetri pe care toti ii vrem...femei/barbati/bebelusi) si mai breaz (breaz adica bastinas de Breaza, sau cum?...ce-i ala un breaz?)...imi propun sa nu mai adorm machiata si sa-mi pun masca de galbenus de ou cu miere la fiecare 3 zile (yuck...my money iz on baby whale sperm)...  hmm...nu iese ma! NU iese...nu-s in stare...c'mmon...eu imi pun ceasul sa ma trezeasca dimineata, alarma suna si nu stiu de ce m-am trezit...Si voi vreti sa scriu liste...pai alea-s planuri!S'apai cand incepi anul cum l-am inceput eu....speranta de viata o apuca pe o panta descendenta sub axa pozitiva si trage si planurile cu data fixa sau pe termen lung dupa ea...pentru mine termen lung inseamna peste 5 min...si ca sa nu crapati de curiozitate...da...am inceput anul fantastic...recensamantul suna ceva gen: una bucata plonjat in cap, una bucata cap intr-o tablie de lemn, un antebrat avariat (ca o perversa de pe tg ocna frate!), trei dejte fripte, mai multe vanatai in genunchi si multe coate in spate (jur ca n-am fost pe stadion)...o raceala zdravana (de la atata sorcovit sau capra)...si ca sa fie toate bune...mi-am mai ars si o bara de 20 de kg, in frunte, acu' cateva zile...asa...neglijent...de control...
  Si asa listele's de rahat...o arma de autoflagelare...cu tente sadice...adica nu faci nimic un an intreg...ca deh ai o lista de bifat, tre sa te concentrezi pe planuri...si la sfarsit scoti lista dai sa bifezi si constati ca n-ai ce...pe urma te apuca crampele...incepi sa te enervezi (pe tine) sa te tavalesti pe jos si in final, iei atitudine (coboram militaria din pod) adica faci o lista si mai drastica...cu niste scopuri si mai indraznete de care uiti pana in februarie...si o tot tii in liste pana la 80 de ani...cand constati ca o viata numa' liste ai facut...  Si pe urma...nimic nu mai e sigur pe viata asta...cum sa fie sigure niste chestii pe care ti le propui pentru un an intreg...anu' trecuuut, spre exemplu, il aveam pe to do list pe vecinul de la trei...s-a mutat inainte sa ma mut eu, adica inainte de sfarsitul anului...Voilla!  do acuma daca mai ai ce...si asta e doar un exemplu'...future iz unpredictable ma' friend...tragi niste liniute...dar nu iei in calcul variabilele...
 Gata frate, eu nu mai vreau nimic...n-am nici un scop...ma plimb asa dea'm'pixu'lea pe o strada cu felinare...si cand ma trezesc ca vreau sa fac stanga...pai fac stanga...sau daca dreapta ma inspira mai tare...fac dreapta...si daca se face dimineata sting felinarul... merg inainte sa vad unde se termina strada...mai intru in cafenele...mai vorbesc cu oamenii...asa oligofrenic...si-am incredere numai in aia care zambesc (am si eu prencipii).  Aadica pe scurt planul al' mare e sa nu-mi fac planuri...e mai misto sa traiesti asa flower power si sa te bucuri asa ca prostu' de orice rahat nou...si daca apare ocazia...sa o expluatezi.

p.s. asta fuse o satira, un pamflet, un misto, adiica o realitate trista
p.p.s. baaa mai avem un an de trait! >:) muhahhaha 

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa