sincer...

Sincer…. Pana unde poti merge la modul safe cu sinceritate? Cand sincer, devine prea sincer? Ma gasesc deseori in situatia in care prea sincer afecteaza in mod negativ interlocutorul. Ieri , spre exemplu, la o faza cand debordam de sinceritate, m-am simtit ultimul om. Omul isi justifica o actiune, simtea nevoia sa impartaseasca. Eu ii tai craca de sub aripi si pe un ton incredibil de franc, ii spun: sincer...nu ma intereseaza. Brusc toate corabiile I s-au inundat. Expresia fetei I s-a schimbat. Nu stia cum sa fuga mai repede. Sa fii sincer nu ar trebui sa te faca sa te simti ok? Poate abordez eu lucrurile prea in alb negru. Exista si gri pe lumea asta. Give me some gray please! Ar trebui sa-l folosesc mai des, sau adaptat la situatie. Ar trebui sa empatiez mai mult… Dar sa incheiem lista de ar trebui si sa vorbim la concret. Cand nu e bine sa fim sinceri? Sinceritatea si o femeie Ca sa fim sinceri…nu ne plac sinceritatiile. Ne place sa auzim cat de minunati suntem, chiar daca bluza aia sta ca toti dracii pe tine, prietena ta ar trebui sa-ti aduca aminte ca esti minunata. De ce? Nu ar trebui sa te salveze din pericol, penibil, jenibil. De ce daca iti zic ADEVARUL, ma cobori in dizgratie si ma acuzi de invidie? nu-mi raspunde... Femeile sunt nebune! Sinceritatea la locul de munca. Ei…aici chiar e momentul in care accesele de sinceritate trebuiesc infranate serios. Intalnirea lunara face 2 face cu seful: - Ei ionescu…ce ti-a placut si nu ti-a placut luna asta la munca? - Well…nu mi-a placut faptul ca tu esti un idiot, habar nu ai pe ce lume traiesti iar eu si intregul department iti facem toata treaba. Nu mi-a placut cafeaua cea noua, se vede ca ati redus bugetul pt “consumabile”, nu mi-a placut ca m-am trezit dimineata, si nici mutra ta nu mi- a prea placut, ti-ar trebui un concediu, pe viata gen… Mi-a placut in schimb noua secretara, blonda si pieptoasa, are talent la tras la Xerox….yess boss, si cu ochelarii aia de bibleotecara hmmm, spanky! Better said: -aaaa a fost ok, da sunt multumit, n-am avut probleme.buulcrap Sinceritatea si mama. :D personal am o relatie minunata cu mama. Ne intelegem din omisiuni. Stie cand si ce ii spun defapt. - Vezi ca plec! - Aha si cnd te intorci? - Aa, sa zicem ca nu trebuie sa ma astepti cu cina. P.s. sa scoti cheile din usa? - Bine, sa fii cuminte. Adica altfel spus. Eu: mama plec, am intalnire cu un tip, nu sunt sigura pe unde ma tresesc dimineata. Ea: sa te protejezi mama, ca inca nu am fata de bunica, sa nu faci zgomot cand vii, sa nu o trezesti pe sorta’. Sinceritatea si sexul Stiti bancul cu magarul? Nu? :D Google it! Coarda sensibila. Aici trebuie sa fii sincer, DAR, cu cautiune, e caCu oul faberge , adevarul adevarat trebuie impachetat frumos, cu fundita, ca o fondanta langa un expresso tare in plina iarna, ca daca esti house sincer cu baiatul, s-ar putea ca a doua sansa sa existe numai in desenele animate, pofta sa lesine si ai incheiat-o pe noaptea aia, sau pe viata…adica adios si un praz verde (hmm…praz >:D ). Asta e variant soft, traumele s-ar putea sa ramana pe viata lui, si dupa ce tu o sa fii istorie. So cu sensibilitate draga mea si incerca nonverbalul in prima faza. p.s. I’m not an expert, am auzit si eu …am citit in cosmo…vorbeau unii la coada la sensiblu, deastea' introducere...check! teza check! sinteza: pentru sanatatea dumneavoastra sociala, sexuala si mentala, evitati excesul de sinceritate, franchete si adevar...sunt si cazuri in care v-ar putea dauna grav, metodele alternative sunt ineficiente, nici cu leacurile babesti nu ne laudam, poate magia neagra va mai poate salva. concluzii: intrebare...pana la urma cat de mult conteaza parerea persoanei cu care esti sincer...chiar iti pasa sau...? personal incerc sa fiu sincera most of the time, ma fereste de ulcer. p.s. aberatiile de mai sus, reprezinta un pamflet, va rugam sa-l luati ca atare, nu personal (cik e greva cfr)

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa