De ce traim daca suferim?

...asta se intreaba un ip de chisinau si ajunge aici...10x for that, google, I'm flattered, but I'm not The Oracle...
...prima data am ras, pe urma am mai citit o data si iar am ras, apoi i-am dat paste lui alpha si am ras amandoua...pe urma n-am mai ras...
n-ai cum...e trist, e trist...pentru ca daca iti pui intrebari de gen inseamna ca ai ajuns intr-un punct in care astfel de intrebari isi au locul... partea si mai trista e ca google n-o sa-ti raspunda niciodata, iti poate aduce opinii, pareri, confirmari, repere, poti sa vezi cum e la altii, dar niciodata raspunsul...pentru ca el este al tau, la tine, in tine...nicidecum in exterior.

...eu nu am raspunsuri, eu am intrebari...
cum ar fi sa traim fara sa suferim?

nu e si noaptea o parte din zi?
si daca nu am suferi...fericirea cum s-ar numi?
dar o mangaiere cum s-ar simti, daca nu ai fost zgriat?
dar o multime fara singuratate...ce-ar mai fi?

Cum ar fi daca ne-am rupe din sistemul alb/negru, bine si rau si am privi viata ca o suma de momente, care vin si trec, o suma de aluaturi care contribuie la devenirea noastra...momente efemere, momente care trebuie consumate, acceptate,traite, stoarse, momente unice...cum ar fi daca am deschide ochii si le-am vedea lumina, frumusetea...?



Cum sa traim fara sa suferim, cand la asta ne pricepem cel mai bine, si daca aparent nu avem motive, inventam, le cautam,  doar suntem dependenti,...si cum sa nu suferi, cand oamenii suferinzi sunt atat de creativi, unde ar mai fi frumusetea din lume? cum s-ar mai scrie opere literare geniale, cine ar mai picta gioconde, cine ar mai scrie poezii, cine ar mai compune simfonii, sau tajmahaluri, sau morminte...?
N-ar mai fi...

...dar sa revenim la suferintele mele, in the end it's all about me...next in twinwings...3 new near death workoutz

p.s.when in doubt google....& don't forget to drink water

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa