s-o ia dracu' de tehnologie! part 2

Am gasit cea mai buna scuza evah' pentru orice....merge oricum, la orice ora, in orice context...imi cer scuze...Sunt femeie!

Din ciclul nu lasati femeia la volan, la prize sau cu tarnacopul in mana, va prezentam...pretty fly in fuchsia iz turning high tech.

Am zis ca dau sistemele...si asa erau expirate....si daca aveau 2 zile tot expirate erau la cum evoluaza lucrurile in jurul meu...Bun...laptopul a crapat si el...nu, evident ca nu stiu de ce... si nici nu intreba ca nici eu nu te pun sa-mi explici efectul uleiului de jojoba asupra tenului meu...nu ca as stii care e...dar nah...you get the point!

...telefoanele au crapat si ele...Doua...amanDoua, in acelasi timp, concomitent, in tandem...dar oricum regula e ca daca are un an, crapa...iar daca tot ne ducem in jos, macar sa o facem in stil mare...Ipod-ul a crapat si ala...de mult...oricum era un jeg supraevaluat care stralucea frumos...No hard feelings though.

...situatia era grava...cea mai grava, cat se poate de grava si fara iesire...in prima faza am injurat, apoi le-am aruncat de pamant, apoi...am inceput sa plang (mi-am rupt o unghie)...apoi am facut un exercitiu de respiratie...stratching...am stat in lotus si atunci AM GANDIT !:))...vezi tu, problema in ziua de azi...nu e ca nu e...e ca e prea multe...si pentru ca magia when in doubt google  nu se mai aplica in acest caz..I've called the friend.

stii vorba aia a englezului? "A friend in need iz a friend in deed (a friend with weed iz better)"...pai asta ma face pe mine prietenul perfect...I'm always in need...so I must be a friend in deed...eeeh?...parca asa functiona rationamentul :D, nu?



Ion si Maria (cu a~ de la capra) la fotograf...

part laptop:

el: da normal ca-l testam...
ea: vaaai ce carcasa draguta...
el se uita dupa potentiali pixeli morti...ea se bucura ca displayul nu straluce...el verifica chestii...ea verifica padul dupa scroll....el mormaie relativ multumit...ea e in al 9-lea cer...omg omg atatia gigi numai pentru mine :O...

normal ca nu am cheltuit o avere pentru el...nevoile mele sunt limitate...nu e ca si cum as planui un atac cu bombe nucleare...as face schite impresionante...sau as juca call of duty in retea...sau orice mai faceti voi IT geeks (??) la taste...NFS-ul EA games series functioneaza perfect, muzica merge, wordul scrie...deastea' de fete...poate daca era vorba de ultima bomba dr martens, acum discutam de la alt nivel...


en finne...mi-am luat si telefon...o sa fac si un review ;;) pentru fete....
acuma plec...sunt niste barbati in casa...multi....muta mobila...ma duc sa'nvat :P...

p.s. don't forget to drink your water.

Part 1

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa