Sensual

Nu stiu esact cum functioneasa lucrurile, dar cum da coltul iernii, intru intr-un compulsive reader mood...adica imi trebuie sa citesc, grav, mult si misto...dar nu chestii picselate, ci the real deal...carti, cu coperti de carti, cu miros de carti, scrise pe hartie de carti, de catre un scriitor de carti, cu tus de carti...ma transform, devin pentru carti, ceea ce este pentru secs, o nimfomana...(pe aceasta cale am aflat ce inseamna si satiriazis. God I love new words...asa ca atunci cand iti voi spune, Alpha, ca ti-am facut o satira vei stii, cu esactitate, la ce m-am referit.)...deci, prin urmare, deci cuvantul ar fi librismaniaca (odd)...iar boala, evident, se numeste librismania...nothin' catchy 'bout it.

Asadar, m-am pus pe cetit carti mari si groase...caci deh, daca tot facem ceva, sa o facem cu stil, iar
ca un fapt eu niciodata nu aleg cartile, ci ele ma aleg pe mine...asa, ca un raspuns venit la momentul si in contestul potrivit...




Editors choice...sau de ce ne place noua, echipei, Casanova (stimabila echipa...adica eu si cu ea):

Barfe despre Casanova am aflat cu totii, am vazut filme, sau i-am folosit numele pentru a definii un "fel"...dar putine cunoastem despre filosofiile sale de viata, prea putini ii stim povestile si nici unul nu i-am trait viata.

Memoriile lui Casanova au fost scrise acu' mai bine de 200 de ani, in ultimii sai ani de viata, cand plictisit de batranete cea mai de valoare avutie a sa au fost amintirile (cred ca asa o sa ajung si eu :|). Aceasta biografie este, in cele din urma si ceea mai insemnata opera a sa, fiind cea care l-a facut celebru...Inca din prefata m-a "lovit" un fel de om impropriu acelor timpuri si m-a convins in cele din urma ca...intr-o viata anterioara am fost barbat si m-am numit Giacomo Casanova.

Casanova si divinitatea: 
"Cred in existenta unui Dumnezeu nematerial, autor si stapan al tuturor formelor [...]Omul e liber, dar inceteaza de a mai fi, daca nu crede in libertatea lui si cu cat ii atribuim mai multa putere destinului, cu atat se lipseste de aceea pe care Dumnezeu i-a darit-o inzestrand-o cu judecata. judecata e o farama de dumnezeire"
"Desii e liber, omul nu trebuie sa creada ca e slobod sa faca tot ce vrea, caci devine rob cand, prins de valmasagul unei patimi,se lasa atras de actiune."


 Casanova si simturile:  
"Am fost toata viata victima simturilor; mi-au placut raznele, am trait necontenit in greseli, fara alta mangaiere decat aceea ca ma aflu in greseala..."
"Cultivarea placerilor si simturilor a fost intotdeauna cea mai de seama indeletnicire a mea: alta mai insemnata n-am avut niciodata. Simtind ca sunt nascut pentru sexul frumos, l-am indragit mereu si l-am facut, pe cat mi-a stat in puteri, sa ma indrageasca. Am indragit de asemenea cu patima mancarea aleasa si m-am inflacarat pentru tot ce mi-a starnit curiozitatea."
" Cine ma va numi rob al simturilor va gresi, caci puterea acestora nu m-a facut niciodata sa-mi nesocotesc datoriile atunci cand le-am avut [...] Cat despre femei, am gasit intotdeauna suav mirosul celor pe care le-am iubit" (si le-a iubit pe toate :D)

Casanova si oamenii:  
"Am avut prieteni care mi-au facut bine, si fericirea de a fi in stare cu orice prilej sa le arat dovezi de recunostinta. am avut de asemenea dusmani cranceni care m-au prigonit si pe care nu i-am nimicit fiindca nu mi-a stat in putere sa o fac. Nu i-as fi iertat niciodata, daca n-as fi uitat raul pe care mi l-au facut. Cel care uita o jignire n-o iarta, el uita; caci iertarea purcede dintr-un sentiment eroic, dintr-un suflet nobil, dintr-un cuget generos, in vreme ce uitarea purcede din slabiciunea memoriei sau dintr-o nepasare prietena cu o inima pasnica."

 Casanova si memoriile:
"Amintindu-mi de placerile de odinioara, le traiesc inca o data, ma bucur a doua oara de ele si rad de suferintele prin care am trecut si care acum nu ma mai dor . Membru al universului, ii vorbesc vazduhului si imi inchipui ca imi dau descarcarea de gestiune [...] inainte de a disparea. Cat despre ce ma asteapta in viitor, n-am vrut niciodata sa ma framant...caci nu pot stii nimic...Stiu ca am existat pentru ca ma simtit-o; si de vreme ce constiinta asta mi-o da sentimentul, stiu tot astfel ca nu voi mai exista cand voi incet sa simt"

Mult prea foarte frumos...nu stiu altii cum rezoneaza...dar la mine a sunat intr-un fel...Restul memoriilor ii prezinta viata, din momentul in care incepe sa-si formeze caracterul purtandu-ne printr-o lume "noua" dar atat de veche...descrisa intr-un detaliu ce te face martor mut si de nedezlipit al vietii sale.

p.s. sustinem in continuare campania citescsuntsexy
p.p.s.Nu,  nu m-am retardat si nu am devenit serpentina peste noapte...e doar siua mondiala a sensuatitatii si trebuieste marcata cu un sss moale si sensual cum se cuvine.

p.p.p.s. Citeste o carte, salveaza o sinapsa!


Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa