x8

La cald:
Xperia nu este o boala asa cum as fi crezut...e un telefon micutzzz si dragutzzz pentru fete as zice eu...
Apropos de iesirea din zona de confort…cu teoria stam foarte bine…practica ce ne mai omoara…in orice caz cu putin exercitiu (mai mult)...ajungem pe strada dorita.
Dupa un calcul estimatv…mi-au iesti la numaratoare 10 telefoane in 10 ani :O (God I am old!)…7 din 10 au fost sony ericsson…5 din 7 au fost Walkman…3 din 5 au fost clam shell, 2 slideuri 1 regular si unul 180 de grade…talkin’ bout confort zone…

In prima faza am vrut un BlackBerry pearl flip...nu de alta dar toate minuniile touchscreen fara taste  si cu mai multe functii decat pot eu numara…ma sperie si asta creaza disconfort :D…in cele din urma am ales tot un Sony Ericsson…pentru ca astia intotdeauna ofera chestii misto la preturi decente…care in cele din urma se strica :P…(iesim din zona de confort…dar cu precautie)…oricum modelul asta in afara de nume si cateva aspecte legate de functiile standard nu prea are nimic in comun cu orice am avut pana acum.



Exterior:  fiind vorba despre un model low budget (am stabilit ca in tehnologie nu investesc)…la nivel de carcasa nu e tocmai o minune…e plastic care suna a plastic si se comporta ca un plastic, dar e unul sidefiu…ceea ce-i mai atenueaza din vina…pachetul cumparat de mine contine si un capac pe spate de rezerva intr-o alta culoare…nici asta nu ma prea impresioneaza fiind vorba de un paint job nu foarte reusit in degrade’ (yuck at least it’s not fuchsia)…iar daca nu esti foarte atent…iti poate aluneca din mana…mai ales pe timp de iarna cand pielea la nivelul degetelor se deshidrateaza si scade din aderenta. (muama cum am dat’o pe asta :D)

Displayul este TFT touchscreen 320 x 480 pixeli cu accelerometru si autorotate…plus ca cica se zgarie greu… in partea inferioara are 3 butoane…optiuni, meniu, back…restul le gasesti in “interior” in sistemul touch…pe partea dreapta…are tastele de volum si butonul pentru camera de 3.2 MP…pe latura superioara gasim butonul shut down, profile si de blocare a “tastaturii”…portul pentru usb/incarcare si  iesirea audio. Pe spate, central, are “scrijelit” un frumos logo plus denumirea modelului xperia, camera (care este foarte bine ferita de potentiale zgarieturi sau alte hazarde) si difuzorul…care m-a impresionat la nivel de claritate si volum.

Accesorii: pachetul cumparat de mine (de la baietii mei) contine carcasa de schimb in degrade de la alb sidefat la gri pal cu care am si inlocuit-o pe cea standard alb…negru (hidoasa de altfel)…un cablu smecher cu functie dubla: cablu de date si acumulator: pluginul la curent care o iesire usb…ceea ce-l face mai usor de transportat (mai ales daca pleci in vacanta si uiti usb-ul sau incarcatorul acasa…in cazul asta ai unu care face 2 joburi)…

Sistemul de casti cu handsfree e foarte jmecher pentru ca are jack audio universal (??) si le pot folosi si "pentru alte rute" :D…dar…sunt un pic cam brute pentru urechile mele si nu sunt sigura cat de bine izoleaza sunetul (pe mine ma enerveaza “aia” din autobuze care asculta muzica la max in casti si creaza poluare fonica in exterior, motiv pentru care iubeam castile de la w-uri…pentru ca erau silentioase, moi, cauciucate si mici). Am mai primit si un card de 2 giga cado’.

next: interior, concluzii: the good, the bad, the ugly...
p.s. review...pentru ca astea sunt lucuri pe care as fi vrut sa le citesc.

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa