azi ma distreaza

Azi ma bucur ca-s om si stau intre oameni.
Si cum am anuntat deunezi m-am facut antisocial docil.
azi nu ma mai enerveaza, azi ma face sa rad si-mi umple picosufletul negru, de bucurie, cum ca eu sunt eu si ce bine e ca nu-s altul.


Adica stau asa ca pescaru pe balta, si meditez la undita mea...
mai aud cum mai cade frunza, mai vaz cum mai ciripeste pasarica, d`astea simple de-ti alina durerile.

Patasti! e drept, de mai arunca cate un bou cu piatra...asta ca sa nu uiti cum ca nu esti ca baiatul ala mic din cartea aia mare de Hector Malot (ghici ghicitoarea mea!).



Deci azi ma distreaza prostul si sarmanul...domnisoara batrana si jmecherul superior, azi ma rad de ala care alearga sa ma intreaca, cand eu nici nu m-am inscris la cross, ipocritul, tristul, lasul, curva, proasta, armasarul si timidul, azi ma rad de cocosi, de epatati si de trepanati, ma rad de insurati, de maritati,  de deprimati, ma rad de toti azi, si jur ca-i iubesc pe toti... de la cer pana la pamant si`napoi.
Puii mei, unde e cu oameni, e si cu dinastia, si daca nu e cu dinastia, nu mai e colorat. e film mut alb negru. Daca nu exista pasari lati lungila, sau fomila si setila, noi de cine ne mai bucuram. Deci azi,
sunt un Caragial, deghizat, dar tot caragial, ma bucur tacit si in gand...ca daca ar avea gandul meu voce, ar izbucni in hohote...daca gandul meu n-ar avea urechi, ar rade cu tot capul.

Deci, pe scurt, ca pe lung mi-e ca scriu romane...

Daca suntem 98% maimuta, cum ar fi unul care e 98% om?
Cat de mare e un ou mic?
Noi astia lenesi, ajungem singuri in iad, sau vine cineva sa ne ia?
Mos Craciun exista? Si daca da, e femeie?
e misto sa pierzi un minut, citind despre nimic?
Exista viata dupa moarte?


Azi imi place piesa asta. e grea.



Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa