moment

nu mai stiu daca am zis de la ce vine twinwings....

paaai se face ca in 2009, sau cam pe atunci, ma-am apucat de scris, probabil din nevoia curativa de a concretiza ganduri sau emotii...and I was that blogistically challenged, incat nici nu stiam ca asta-i un loc public si ca oameni chiar citesc ce scrie autorul...



pe scurt, idea, deloc originala, patetica si  zaharoasa...era ca oamenii ar fi un soi de ingeri ologi de o aripa, care pot zbura doar cand se imbratiseaza. asa de tare credeam in ea, ca mi-am tatuat-o pe umarul drept...puii mei! don`t be haitin`, kids do stupid...si mai stupid ar fi sa-mi para rau pentru asta.

pe lung, barbatii este porci :)) [..fill in the blanks with your own story..]
---->a se citi sarcasm printre randuri<-----

ce s-a schimbat intre timp?
well...life happened...
idea adapta la cotidian => 'oamenii sunt creaturi cu o singura aripa, care doar pentru un moment pot zbura imbratisati'...
aia care pot mai mult, au si un grad ridicat de toleranta...bitz me! o fi genetic (??)

pentru ca (aici rog naivi care inca mai cred in mos craciun sa-si acopere ochii)...relatiile dintre oameni se bazeaza pe nevoi si schimb. schimbarea e singura constanta din Univers, putem deci aprecia ca si nevoile umane se schimba...

cei ce cred contrariul, in fapt, nu cred contrariul...cred fix acelasi lucu dar prefera sa romanteze, ca sa se simta mai bine in pielea lor...in final o sa vanda lumii si propriei persoane the bullshit about feelings and compatibility.

De ce cred asta? mi se intampla des sau prea des, sa intalnesc persoane cu care sa am cateva chestii in comun si cu care sa petrec ceva timp din curiozitatea de a cunoaste natura umana, de a asculta si a intelege mecanismele de functionare si reactie...mai pun la asta si o doza obositoare de empatiei si ai ca rezultat your new best friend...

da-mi ceva la schimb care sa-mi hraneasca egoul si iata-ne intr-o frumoasa relatie, de orice tip...toate astea pana ce resursele se consuma sau isi pierd atractivitatea....

I guess that's all folks...nu stiu ce am vrut sa zic cu astea, dar asa scria intr-un draft din primavara si am zis sa-l si postez daca tot m-am obosit sa scriu atatea randuri.







Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa