ce nu-mi place azi

nu stiu daca s-a dedus,
da` nu cred ca am zis,

my name iz Anna, and I might be antisocial.
ce am vrut sa zic prin antisocial...
adica mie nu-mi place treaba asta, cu hai sa facem o societate, sa o impanzim de reguli, ca apoi sa o ardem boem-istic si sa zicem ca orice regula are exceptii...si sa o tot tinem asa in incalcat regulile...
why the hell did you make those anyways...



a, stiu! ca se mai gaseste cate un fraier, asa ca mine, care sa creada in irefutabilitatea legii si sa o urmeze. I really don't mind doing that...but stick the hell to it.

this world is fucking confusing me...asa ca m-am decis. Ma fac antisocial, antisocial docil.

nu, nu o sa ies in strada, nu o sa port pancarde de gat cu fuck bush, sau justin bieber, n-am sa arunc cu galeti de vopsele pe rochiile mireselor abea iesite din biserica, si nici n-am sa pun piedici copiilor care se joaca in "groapa" in fiecare zi cand ma intorc de la serviciu, n-am sa imping nici babele din usa autobusului, desii suna tentant...

o sa fiu antisocial in sinea mea, mocnit, ca un carbune care crede ca-i stins, in afara sinelui meu o sa fiu social, ca sa nu atrag atentia, sa nu ma prinda astia sa ma crucifice in piata la mihai viteazu`, acolo la coada calului. Am sa ma conformez vadit, ca un catavenc cotidian, dupa cum bate vantu`...o sa fiu ipocritul pe care il judec.
puii mei!
sinceritatea deranjeaza, apoi cu habotnicism cliseic sustinem ca uram minciuna.
cine sa-i mai multumeasca si p`astia, ca-s mai nehotarati ca o fata mare.

vand si eu ce cumpar, si mie-mi place sa cumpar si-mi si place ce cumpar.
eu cred ca ce-am cumparat ii aia ce si scrie pe eticheta.
pana la urma toti vor sa-ti vanda ceva, orice, pana si un rahat e mercantilizabil, impachetat frumos...deci de ce nu am vinde o minciuna de societate in care toti ne prefacem ca facem, si niciunul nu facem ce ne prefacem ca facem...soundz legit.

nu-s mai buna decat the next full of shit bastard beside me.

deranjant e ca astia ca mine, fac ca aia despre care vorbesc ca-s naspa, si nu stiu cine-i mai naspa in acest caz
... uite asa se perpetueaza "greselile imperfectiunile in sociatete".

si cand obosesc sa ma gandesc trist la faptul ca nu traim intr-o lume sferica, ascult la nesfarsit primele 30 de secunde din piesa asta:

alerg prin cerceafuri dupa doua brate moi...imi tin rasuflarea inainte de indreptari. uneori scriu cate un post dinasta reprobabil, pe blogul vietii.

asa-mi aduc aminte ca totusi nu-i asa trist in lume,
cum zicea poetul.
and somehow I might1ve got it wrong.
vin sa fie.

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa