2011 resolutions...August

Gata vacanta, I'm back in business...desii nu stiu care vacanta, eu tot timpul sunt in vacanta.
En finne, de cand nu am mai scris au shimbat astia si control panel-ul, si interfata si "cafeaua" I'm confussed.

Perioada asta, adica ultima luna si jumatate, am petrecut-o mai mult in apa, daca nu a fost piscina a fost mare, daca nu a fost mare a fost bazin, daca nu a fost bazin au fost rauri de transpiratie (I do not stink!!!) cauzata de clima excesiv de calda sau fierbinteala sangelui ce-mi curge prin vene...muhahahahha...'Amma stud.

Antrenamentul cu greutati a fost casual, 3 la numar, intr-o sala casual...in concluzie full body si triste.

Nu-i nimic, orice activitate mareata e bine sa o incepi cu o pauza. Speaking of planul pe urmatoarele trei luni este sa pun ceva masa musculara, sa cresc in forta, sa-mi bat recordurile la indreptari, geno si bench press (adica sa cresc in forta) :D si sa-mi mentin greutatea (adica pun masa musculara si scad procentul de grasime, unii zic ca ar fi utopic, dar nu-i nimic, speranta draga de ea, stinge lumina).

Nutritional vorbind trendul va fi un med protein, med carb, med fat la care adaugam multivitamine si minerale plus vitamina E, cred ca nu voi mai apela la pudre proteice, cel putin momentan mi s-a luat de gustul si consistenta lor.
Pe langa antrenamentele cu greutati, vor mai fi ici colo sedinte de bazin sau alergari usoare, probabil luna viitoare ceva mai mult bazin.






Antrenamentele cu greutati nu le postez, cei interesati sunt rugati sa citeasca "the 5x5 report" de Mehdi, fondatorul site-ului stronglifts.com, plus cam tot ce scrie acolo pe site. Pe scurt, antrenamente scurte, intense, doar exercitii complexe powerlifting style.
Primul antrenament l-am facut azi, a fost superlight, dar am putut sa ma concentrez pe forma. (tot pe site gasiti si indicatii pretioase apropo de forma corecta). Nu a durat mai mult de 10-15 min, asa ca am adaugat 20 de min de alergari foarte usoare, asta ca sa nu am impresia ca platesc abonamentul degeaba.

Cam atat despre mine, voi...sunteti bine? :))

p.s. have a hot summer and don't forget to drink your water




enjoy!



p.p.s. si asta-i misto


Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa