The bitch iz not dead

In caz ca mai exista cineva, care din greseala, e abonat la acest blog (imi pare rau pentru voi, exista totusi bloguri mai inteligente), confirm ca n-am murit.
I'm only braindead...si pe bune, chiar imi pare rau ca pe zona asta beletristico-epico-lirico-editorialo whatevaro' faceam eu aici, inspiratia m-a parasit regretabil...probabil cantitatea de creativitate din organismul uman este limitata si greu regenerabila, poate scade si cu varsta...cine stie...
Ar mai fii un aspect...nu am descoperit inca gaura de la covrig, iar roata mi-ar fi greu, inutil si tardiv sa o reinventez ...acum, mi s-ar parea in plus orice litera sau virgula as mai pune aici...

In fineee...
M-am apucat de powerlifting!...
adica asta fac eu

asta cred paganii, societatea si prietenii ca fac
asta spera mama ca fac

 am si o medalie....Adevarataaa!!!...daca musc din eaaaa...nu se intampla nimic, doar ma dor dintii.


m-am mai apucat
Si de construit
De toate,
Peste tot.

Sunt copil mare, sau ceva de genu'.

p.s. Don't forget to drink that fuckin' water!
p.p.s. nici nu inchid, nici nu blochez blogul...sa zicem ca-i in pending...habar nu am (??)

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa