p.s. mondenii


categoria PITIPOANCA.

cum am putut sa o ratez? uitasem de ea. nu-i nimic, mi-am adus aminte de ea la ultimul antrenament. eu eram tipa aia care facea impins de la piept cu bara olimpica +discuri, ramat din aplecat, fluturari la scripete si indreptari.(2x 70kg, my new record). pauze mici, greutati mari. in fine, antrenamentul il inchei cu minunatele sesiuni de cardio (30 de min la numar). ma pun pe banda si hop...cine intra in sala? pitzi si prietena ei.

cum le recunoastem? ahha sunt evidente: aspect de pui la rotisor, dobandit cu sute de mii cheltuite pe solar, pantaloni mulati cu vedere la gluteus maximus, maieut cu paietele, mulatel si decoltatel, ras cristalin care acopera grohaielile tipilor mari care ridica tone, stoarse la ultima repetare. sta intinsa pe bancuta cu 2 oase de caini in maute (a se citi gantere de 1,5 kg -2 each) si se chinuie din rasputeri sa le ridice corect (ca ce pana mea, fetitza noastra s-a apucat de fitness, e greu!), deaspurea ei e instructoru, libidions si grijuliu (probabil cu nevasta si copii acasa) o ajuta pe micutza neagra sa ridice ganterele deasupa pieptului (dubios de umflat)squizzz baby squizzz...in fundal se aude o melodie erotica : yah baby yah baby don't stop. intre timp prietena ei, vrea si ea sa se antreneze, isi pune poponeatza, unde cu cateva minute in urma faceam eu impins de la piept, dar se aseaza invers, practic unde am stat eu cu capul (asta ar trebui sa ma ingrijoreze, ciupercile traiesc in mediu umed), face 3-6 rep dar se plictiseste repede si se urca pe bicicleta eliptica pe care o abandoneaza dupa 2 min...life iz sad. si cum sa nu te enerveze? tu iti iei antrenamentul in serios, esti constant, ambitios... si vine pitzi si mictioneaza pe toata straduinta ta.

recunosc, sunt invidioasa, arat bine pitzi, pacat ca e proasta de crapa pamantul sub ea, si da sunt, invidioasa ca eu mor pe banda de cardio, ca sa merit un mar. dar sunt atat de mandra ca pot sa ma antrenez serios, ca am un plan si un scop, si ca rezultatele nu intarzie sa apara.

rezultate extraordinare cer o munca extraordinara.
so pitzi, o sa ma bucur de tine luna asta, am un presentiment ca luna viitoare nu mai vii, da nu-i nimic, la vara cand o sa vrei sa dai burtica pt plaja o sa ne revedem. te-am pupat dulce dulce... sa fii cuminte!

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa