si a fost octombrie


si a fost octombrie, si a mai trecut un an si m-a lasat o alta. . si a fost octombrie, si a fost vant, si a fost ruginiu, si tu ai fost langa mine. si nu-mi mai era frica, iubirea mea, erai acolo si ne aruncam in gol, nu in prapastii stancoase,iubirea mea, ci in curcubee.
ai vazut ce frumos se impleteste curcubeul? suntem noi, iubire!

si am sarbatorit 2 octombrii, si ne-am uitat in urma si am vazut minunea. doua flacarii departate si-au unit forta si ard impreuna, doua rauri de apa dulce si-au intersectat cursul, sunt doua suflete, ah nu e doar unul. acum e unul.

si am descoperit raiuri, intre octombrii, si ne-am pus amprenta pe locuri, lucruri, oameni, toate sunt ale noastre acum. si or sa mai treaca octombrii, si o sa fim mai frumosi, mai bogati, si o sa pasim in alte raiuri, iubire!
si o sa vina iar iarna, si o sa fie alb si lumina, si cald, pentru ca ardem impreuna.

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa