Tu si Eu


Tu si eu

Tu depinzi de mine
Si eu depind de tine
Traim intr-o lume
In care tu si eu suntem legati
Ne influentam reciproc
Respiram acelasi aer
Impartim aceasi lume
Si totusi...suntem diferiti
Dar aceeasi
Avem idei diferite
Urmam cai diferite
Si totusi ne intalnim in zborul vietii
Tu zbori mai jos
Eu zbor mai sus
Te-am intrecut!...
Tu zbori mai repede
m-ai depasit.
Dar ai fost neatent si aripa-ti s-a frant
Vreau sa continui.
Dar nu pot, nu pot sa te las.
Ma intorc si te sprijin in zborul tau
Acum zburam incet si lin.
Iti revii si ne continuam drumul
Grabiti in vartejul vietii
Zburam repede si neatenti.
Zburam, zburam, iar cand ajungem
La destinatie, suntem batrani si obositi
Si realizam cum timpul
Si-a facut rostul si a trecut.
Zborul a incetat si acum il regretam
A inceput sa ploua...
Ne adapostim si ne ferim de picurii grei
Ai ploii mohorate
Suntem obositi...
Adormim si nu ne mai trezim
s-a sfarsit...

Octombrie 2005

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa