2010 here I come! setarea obicetivelor sau how to be SMART


Simti? Scoate nasul pe fereastra si inspira adanc, adanc ...Cum e? Simti?

Cum nu simti?! :O

Mai incearca o data, adanc, adanc. Eh...incepi sa simti? Pff eu il simt pana la oase, e 2010 si e tare ca aerul rece din varful muntelui! Si o sa fie super tare...am emotii doar cand ma gandesc...

Daca nici acum nu ai simtit...inseamna ca ai baut prea mult, da-i cu zeama de varza, cafea cu sare, deastea...

Bun, fresh start zici? Pai nu asa aud de ce cel putin 5 ani incoace? Pai hai sa vedem cum rezolvam asta, fara sa ajungem din nou in decembrie si sa ne setam vesnicele rezolutii care parca, parca seamana cu alea din 2009, 2008 si sa nu continuam ca incep sa te deprim.

So...how to be smart in setting goals...adica fi destept si apuca-te de treaba!

De ce? Pai, am stabilit asta, ca sa iesim dintr-un perpetuum mobile in care am urcat...

Acum,ca sa discutam in acelasi limbaj, sa stabilim niste termeni:
Ce inseamna SMART? In limba lui Shakespeare, smart, ar fi destept, ceea ce e ok, se potriveste subiectului. SMART, in schimb, e un fel de how to be smart, adica cum sa fii destept in setarea obiectivelor, liniutelor alora de pe lista ce o sa fac in 2010, sau ce fac maine, sau ce fac saptamana viitoare, you name it!

Specific un fel de ce dracu vreau sa fac.

Masurabil adica ce dracu vreau sa fac volum, grame, centimetri (nu gandi bolnav).

Accesibil, am stabilit ce dracu vreau sa fac, am resursele? stabilesc resursele interne.

Realist...stabilesc daca ce dracu vreau eu sa fac se incadreaza in realitatea inconjuratoare, exista un context favorabil?

Timpul am stabilit ca trebuie sa fac dracului ceva, l-am scos din general, il putem masura, avem resurse si un context favorabil, acum ii dam un timp. ce dracu vreau sa fac se consuma maine in x ore gen...

Aplicatie:

Asta pentru ca nici chiar eu nu am inteles ce am scris mai sus.

So avem un obiectiv, de 150 de ani imi doresc sa sar cu coarda, bungee that iz si uite ca au trecut 150 de ani si nu am facut-o inca. De ce? Probabil ca am asteptat alinierea favorabila a planetelor, sau sa vina cineva sa instaleze coarda la mine pe bloc, sau hazardul mi-a fost potrivnic, incalzirea globala? extraterestrii inca nu au descoperit Terra? americanii-s de vina!?...not!

Scuzeeeeeeee!



Sa-l facem
Specific: Bungee vidraru

Masurabil
: bungee vidraru 130m, 1 saritura.

Accesibil: da, se poate, costa 100 de euro,hmm gotta have the $$.

Realist: e bungee, nu e ca si cum as vrea sa merg pe luna maine.

Timp: avem un obiectiv, masurabil, accesibil, realist, ce se va consuma in 24 aprilie 2010 ora 12.

gata...tadaaaa...simplu!



Frumusetea SMART e ca aplicarea este una foarte versatila, de la o reteta de cozonac, la cum sa cuceresti lumea, poti fi SMART in toate aspectele vietii tale. Cere doar un pic de organizare si e un pas simplu de la as vrea sa...la am facut-o si pe asta ;). Iar satisfactia ca ai mai bifat una din lista, nu se compara cu nici o ciocolata, pereche noua de pantofi sau calificarea Stelei in campionatul european.

Now go write down those 2010 resolutions.

p.s. nu uita sa le prioritizezi. Ceva de genul...ce mi-ar inbunatati mai mult existenta: bungee vidraru sau licenta in fizica cuantica?

P.p.s. Sa auzim de bine. Happy new fresh start!

P.P.P.s. In caz ca te intrebi ce cauta Megan Fox in susul paginii...well it's another to do on my SMART list, nu...nu Megan Fox(desii)...
un alt tattoo :D

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa