wake up and smell the roses!



Un videoclip frumos, inspirant si instigant...
Da, da stiu, Dan Balan is a shitthead veti spune,I know, I know, iar eu chiar nu-mi permit sa va contrazic.
But look at those creatures.
Mai mai ca ma convinge sa ma convertesc.

Asta ca sa mai iesiti dracului din depresia postseasons!

So...like it or not, eu o ascult obsesiv de 5 ore :))

Dragi copii si prieteni dar sa nu uitam de ce ne-am adunat...oare?

Hai sa vorbim despre trandafiri.
Ce-ati avut fratilor si cu trandafirii astia?
Cliseu romantic mai cliseu decat trandafirii nu exita...
One step back, voua chiar va plac?
Adica daca stai asa 2 secunde tu cu tine, te uiti la trandafir si vezi mai departe de petale, sepale,stamine, pistil, tija, frunze, spini (wahh ce cultura botanica am! si ce vocabular)...chiar iti place?

Iti plac sau nu, ai fost invatat sa-ti placa, sau ai fost invatat ca lor le place, si simbol mai simbol ca trandafirul nu exista.

By the way vine Ziua lui Valentin, sa vezi atunci explozie de trandafirii, petale de trandafiri, esente de trandafiri in pat, sub pat, in cada in lenjerii rosii dantelate, in cupe de sampanie (urasc sampania apropo)...It make's me sick to the stomach. Si daca eu nu am un stomac tare, apai cine?

Hai sa fim noi de data asta si sa nu mai facem lucrurile ca la carte, sa le facem asa cum simtim, ca un nou nascut care nu stie ca trandafirul e the next best thing, sau sa nu le mai facem deloc.
Ultimul valentin l-am petrecut vizionand saw 4 intr-o sala goala si a fost mult prea foarte tare, la cat am putut sa rad.
Deci se poate si altfel.

Mai tii minte cand erai mic si alergai pe strada, prin casa, prin parcuri pana te prindea mama de-o ureche si-ti zicea sa te potolesti ca ai sa cazi si ai sa te lovesti...am cam fost crescuti in teama right? Atata teama incat daca ceva nou ne iese in cale, nu stim cum sa fugim mai tare de el.

Am crescut cu povestea despre cum un batran cu barba alba si un toiag arunca cu fulgere si ne pedepseste cand facem lucruri rele. Am crescut (vorba vine) cu o delimitare convingatoare a ce e bine si ce e rau. Alb - negru...contururi...delimitari...L i m i t a r i. Am crescut cu credinta ca trandafirii rosii sunt cele mai frumoase flori.

Oare?



Ce e bine acum, nu s-ar putea transforma in ceva rau in momentul urmator?
Ce e rau, poate fi atat de bine incat te sperie numai gandul :), iti bate inima atat de tare, ai emotii. Pe urma incepi sa gandesti si ai stricat momentul. Te urci pe val, zbori si in fix momentul urmator ai cazut din corcodus inapoi la realitate ca doar am invatat ca trebuie sa fim rationali.

Inca un pas inapoi si sa privim lucrurile prin prisma a ce simtim, nu a ce am fost invatati ca asa este.

Traim un moment despre care stim ca e rau cu toate astea ne bucuram de el, creaza placere, ne e bine hmmm undeva sistemul de valori incepe sa scartaie. Lucruile parca nu mai sunt atat de batute in cuie...Fuck the system si daca iti e bine enjoy. Si daca s-a terminat, bucura-te ca l-ai avut si bucura-te si de cel ce va veni caci acela nu e un moment mort.

Culegi un trandafir si te-ai intepat in spini.
Ascult o melodie prestata de un tip despre care stiu ca numai de cantat nu canta, cu toate astea nu o pot scoate din player...

Hai sa nu mai fim limitati.
Hai sa fim noi, noi la fiecare pas.

In origine un las si un curajos arata, emotional, la fel, in ambele cazuri exista teama...unul stie ca trebuie sa o asculte, altul o calca in picioare...

Cam prea subtil, nu?

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa