The she hulk syndrome

Oamenilor faceti sport!
Oamenilor faceti sport si faceti-l constant!

Oamenii au ajuns unde au ajuns, milenii au trecut, s-au dezvoltat, au "evoluat" (ne place noua sa credem) pentru ca au fost mereu in miscare. Daca ne amintim de omul pesterilor cum isi procura hrana, cum isi construia casa, cum migra,cum se apara, ne dam seama ca principaulul mijloc a fost propriul corp, mereu in miscare, alerga, ridica pietre, cultiva, culegea, se lupta.

Facand o paralela cu omul zilelor noastre, omul modern, omul mintii, putem trage concluzia ca principalul mijloc de supravieturire este tehnica. Omul mintii pleaca la vanatoare in automobile, hrana o vaneaza din supermarket, granele vin la punga gata rasnite, apa gata imbuteliata, casele vin la cheie, pe credit (multumim bancilor si sistemului spalator de circumvolutiuni care au facut din oameni liberi, sclavi).

Nu, nu am descoperit eu focul, e pur si simplu realitatea inconjuratoare, ideea e urmatoarea, nu ne mai miscam, suntem vesnic obositi, lipsiti de energie si indopati de mancare proasta, pentru ca nu e timp, nu e chef si oricum totul e la indemana si prefabricat. Una din consecinte e o lista impresionanta de boli moderne.



Cele x motive pentru care ma duc la sala:
- imi place
- ma face fericita
- ma face puternica
- vreau sa arat bine
- ma face sanatoasa
- ma face un om mai bun
- ma invata sa fiu luptatoare
- ma formeaza ca om
- imi creste increderea si respectul de sine (care si asa atinge cote alarmante)
- because I like to show off
- ma invata sa-mi depasesc limitele, sa-mi valorific potentialul si sa dau ce-i mai bun din mine
- pentru ca mi-am descoperit o noua pasiune
- pentru ca ma elibereaza de frustrari, stres, exces de energie
- pentru ca mai am multe liniute de bifat pe "to do list" gym related
- pentru ca un singur lucru se mai compara cu senzatia de dupa un antrenament intens body and mind ;)
- better sex life
Inca 2 liniute si nu mai avem nevoie de barbati :))
Cat despre tipul antrenamentului...nu prea as stii sa-l incadrez...adica daca ma intrebi, nu stiu ce e...fitness...bodybuilding...powerlifting...balet :)...am ajuns in stadiul in care ma antrenez la instinct, epidermic, natural, curge de la sine.

But enough about me, and let's get to the point.

The she hulk syndrome...

The she hulk syndrome apare in momentul in care admirabila initiativa a delicatei domnisoare de a face sport din x+1 motive, o poarta pe drumul spre sala.
Ajunsa acolo cere ajutorul unui instructor caruia din start ii pune in vedere "Eu vreau doar sa ma tonifiez, nu vreau sa ma fac mare sa arat ca o halterofila"
Si uite asa mandra mea ajunge sa faca fandari cu gantere roz, abdomene la greu, kegel...pardon, am vrut sa zic exercitii la aparatele pentru adductori abductori si interminabile sesiuni de cardio, like the duracell bunny, pe benzile de alergat (sau mers de cele mai multe ori).

Let it be light
Treaba sta in felul urmator si nu o zic eu, o zic altii mai destepti...femeile oricat de mult ar trage de ele, oricate greutati ar pune pe bara, oricat de mult ar vrea (mai rar) nu prea au cum sa se faca mari. In primul rand pentru ca oricum nu depun suficient efort, chiar daca se dau de ceasul mortii dupa antrenament, in al doilea rand, mediul hormonal nu le ajuta, femeile au in corp de 10 ori mai putin testosteron liber comparat cu barbatii (hormon, care printre alte minuni pe care le face, este responsabil si de cresterea masei musculare) iar ca sa fii asa mare, ca femeile din competitii, trebuie multa stiinta si substante ajutatoare plus foarte multa munca. Deci nici o sansa.

Ce ar trebui sa faca o tipa care vrea sa mearga la sala?
- sa se antreneze mai mult ca baietii
- sa se antreneze de doua ori mai mult ca baietii daca vrea sa arate intr-un fel
- sa se informeze mai mult pentru asta si sa asculte mai putin vox populis (link)
- sa fie constanta
- sa o ia incet, progresiv
- sa uite de cardio excesiv
- sa nu se astepte la rezultate peste noapte
- si cel mai important sa stie ca 100 de abdomene in fiecare zi, nu o sa-i dezvaluie patratele (patratelele se dezvolta in bucatarie)
- sa se fereasca de accidentari

Acestea fiind spuse...sa ne auzim cu bine.

P.S. multumesc pe aceasta cale celor care m-au inspirat.
p.p.s. se spune ca oamenii accepta schimbarea in 2 momente: disperare sau inspiratie, eu zic sa nu ajungem la disperare.

Have a nice workout you all!

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa