Suntem furtuna...

In intunecimea aceea ploaia cadea, linistit, in ocean. Un ocean imens si nu o vedea nimeni. Ploaia lovea suprafata oceanului, dar nici macar pestii nu isi dadeau seama ca ploua. Haruki Murakami - La sud de granita, la vest de soare.





Toate trec, iubitul meu. Asa cum soarele isi inmoaie picioarele, la asfintit, in valurile marii. Marea aia de pe plaja pustie, acolo unde nu exista ziua de maine,nici griji, nici intalniri si nici trafic.
Toate trec, exact cum apa se evaporat de pe corpul meu infierbantat de culoriile verii...exact cum zaharul se topeste intr-o cupa aburita de Daiquiri...cum gustul de acru dispare la cateva secunde dupa ce ai muscat dintr-o lamaie decojita, exact cum val dupa val modeleaza nisipul intre degetele tale, acolo, cum stai asezat la mal, asa cum zgomotul marii dispare imediat dupa ce ai luat scoica de la ureche...


Exact asa vreau sa ne iubim, fara timp si spatiu...in asternuturile proaspete din vilisoara de vacanta, pe masa din bucatarie, unde cu cateva ore mai devreme ai pregatit pestele proaspat in vin alb, in sufragerie pe covorul scalceiat...nu, nu pe plaja si nici in apa...
seara!
...sa musc din tine ca pentru prima si ultima data, sa ne iubim ca disperatii, scurt, dar intens, fara sa incerci sa ma mai impresionezi, fara sa te straduiesti prea tare, fara jocuri...sa-mi strangi coapsele intre palmele tale fierbinti, sa-mi iei conturul gatului cu fiecare sarutare, cu fiecare respiratie sa ma infiori, exact cum se infioara pisicile speriate...
iar cand dansul nostru devine mai disperat si mai intens, sa pot sa strig, fara sa-mi pese ca-ti pasa...
...dimineata...
sa-mi incalt pantofii albi, sa-mi imbrac rochia usoara...sa plec...
sa te sarut, in timp ce tu inca dormi...
sa ies pe usa...si sa uit de tine...sa uit ca nu am avut nici timp, nici spatiu.


Pe soseaua pustie, in drumul meu spre casa, sa-mi amintesc de programarea de la SPA...La pranz sa-mi vad prietenele la o cupa de margarita...seara sa iesim la un film...Iar luni dimineata, sa nu ma intreb cum iti incepi ziua, ce costum porti si cum, incruntat, iti alegi cravata din dulap...

Asa e hotarat de sus, fiecare traieste in felul lui si moare in felul lui. Nu ramane decat destertul[...] Doar desertul supravietuieste. Haruki Murakami - La sud de granita, la vest de soare.


raspuns  

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa