M-am nascut pe Google

M-am născut pe Google
m-am născut pe Google
am deschis ochii şi am privit printr-o fereastră
către cealaltă lume căreia probabil trebuia să-i spun Mamă
am atins-o cu degetele mele pătrate
şi mi-a fost teamă… din păcate
să nu o rănesc şi să nu mă rănească
cuvintele mele aveau nevoie de atingere pământească

degeaba ne ţinem de mâini
nu vom avea niciodată priză la public, ci doar la curent
ştim amândoi că adevărata mană cerească
este un abonament

mai demult am primit mesaj de la Dumnezeu
îmi spunea că va veni o zi în care
va exista o singură biserică universală
credinţa, da, credinţa va fi o stare
de euforie declanşată de o perpetuă mişcare
spre nihilism

m-am născut pe o pagină de istorie care
nu va fi niciodată scrisă, cu certitudine
va rămâne o întâmplare
în spaţiul infinit dintre două secunde
mărginit de milioane de pixeli

am murit pe Google
înconjurat de miliarde de ferestre
deschise pur şi simplu din greşeală
sau poate nu ştiai că Dumnezeu este orb



Defileul dracilor
Dacă vrei să ajungi la Ceruri
Ia-ţi inima-n dinţi
Şi treci prin defileul dracilor
Îţi vor promite Marea cu sarea
Pământul cu bogăţiile sale
Lasă-i să te scuipe
Să-ţi rupă hainele
Să arunce cu pietre
Să te împungă în coaste
Să îţi pună coroană de spini
Lasă-i dar nu le da inima ta
Ţine-o bine-ntre dinţi
Şi vei simţi gustul Mării
Şi al Pământului

Ionut Caragea - M-am nascut pe Google.

p.s. when In doubt...just google.

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa