Omg :O They killed kenny...

Thought of the day...daca o fi sa mor...vreau sa mor de ras

Dependente...sau cu cine vreau sa-mi petrec sfarsitul lumii...



Daca vreun eveniment e mai asteptat decat 2011, ala' e 2012...so...3 oamenii vreau sa va vad pe'ntuneric...soramea, maicamea si prietena mea de cand lumea-daca ti-ai facut vreun plan...e de inteles, dar totusi va trebui sa-l anulezi-
Tu, soramea chiar tre' sa fii acolo...

Pentru ca toata lumea despre asta vorbeste, e un fel de cel mai jmecher eveniment monden al erei...sau am vazut eu prea multe filme cu meteoriti, vulcani, cutremure,potopuri si atacuri extraterestre...sau iar n-am chef sa invat :|

Ce legatura au cele 3, cu the next best thing si cu dependentele?
A...pai , probabil, ele ar fi motivul pentru care as muri de ras inainte sa ma pot concentra pe potpouri cutremure...and so on.

Simplu, mi-a fost dat sa traiesc un preview a tot ce am vazut in filme...dada, a picat curentul si am facut un exercitiu de imaginatie

...stiti caludura aia de care se plange toata lumea lately, de parca asta a oprit vreodata soarele sa arda si asfaltul sa se incinga...en finne...caldura asta face ca oamenii sa consume mai multa energie electrica pentru aer conditionat...sau pentru tinut usa de la frigider deschisa...dupa caz...face sa mai picce curentul si aparent ne face mai vulnerabili, irascibili, sensibili I almost cried yesterday...dar asta era alt scenariu din alt film...

Dependenta de curent electric:
m-am amuzat fantastic sa o vad pe mama distrusa ca nu merge televizorul...Cerceta prizele cu o lumanare in mana...- Si acu' ce-i fac? -nu stiu mam' ii luminezi calea spre a better world...un loc de lumina cu verdeata :)).
Nu inteleg de ce nu a apreciat glumita?....daca ar fi sa se retraga  intr-o zi in Tibet...pentru meditatie si hrana cu lumina...Tv-ul merge cu ea...

People are creatures of habit - Gilbert Grissom

Soramea isi face fresh-uri de portocale si nu pentru ca a citit in CSID ca e sanatos and shit like that...ci pentru ca e fascinata de storcatorul electric de citrice...curent pana la urma era, dar la o intensitate foarte joasa si totul parca se misca in reluare...storcatorul inclusiv...asa ca ne-a delectat, pe mine si pe gagica mai sus amintita cu un monolog efervescent (da cand soramea vorbeste, toata lumea pica in contemplare, mai mult sau mai putin de buna voie) in minunatul tors de motor casnic...That was an honour...in mod normal s-ar fi retras in sihastrie doin' some power related stuff, cu ocazia asta mi-a adus aminte de ce o iubesc :).

Me & Fabs cantam blestem la lumina idilica a lumanarii...
p.s. vecinul de la 3 a apreciat ;;)

And all of the above made me tick...
Pe pariu ca daca nu ar mai fi curent si nici telefonie mobila oamenii s-ar iubi mai mult, ar fi mai constienti de lumea in care traiesc, lucrurile care ii inconjoara si si-ar folosi creierul at a higher capacity...probabil comunicarea la distanta sau chiar in apropiere ar fi posiblia prin telepatie...da stiu, am o imaginatie bogata... sau nu.

Orice mica modificare a mediului, a perimetrului, a cercului in care ne aflam...creaza panica...

a bientot...
p.s. enjoy

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa