Suntem


Suntem pagini nescrise, fara coperti fara vise...
Fara vorbele zise.
Suntem lutul cel crud, fara dorinta sau gand.
Suntem fara istorie, far' de prada, sau glorie.
Suntem piatra de rau, fara curs fara rost...fara ce sunt, sau ce'am fost.
Suntem raze de umbra..noi n'avem nici  urma.
Suntem salcie-n vant...nu stim niciun cuvant.
Suntem carare'nsorita...far' de pas, far' de pripa...fara pete de frica.

Nu suntem.
Am fost.
Pana am dat de rost, pana au scris de istorie,
Au luat prada si glorie...
Pana am dat de rost si-am aflat cum e bine...Ce-i prost.

Suntem paginile scrise...
Noi traim doar in vise...
Avem forma,suntem parti...suntem doar niste carti,
Avem mii de coperti...pentru ei...pentru terti.
Suntem o vaza de lut, avem si forma...si gand.
Suntem nisipul de rau, avem curs, avem frau.
Suntem raze sihastre si'mpartim lumi albastre.

Unde-i piatra de rau, unde-i pagina alba, unde-i lutul cel crud...fara dorinta sau gand...

Enjoy!



Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa