primul sarut

Primul sarut iubitul meu…sta incrustat in suflet, prima oara cand un inger a coborat lumina buzelor pe ale mele, toata ziua si toata noaptea am tramurat in amintirea lui. Prima data cand m-ai tinut de mana, eram asa stangace, ca o scolarita timida. prima data cand am iesit in lume, erai asa frumos, printul meu misterios, iar eu atat de mica.
Iubirea mea, eu cred ca ne-am iubit din prima clipa, prima clipa cand s-a facut lumea, iar noi eram doar doua particule in Univers. De mii de ani ratacind in infinit pana la revedere, cand ne-am putut din nou tine in brate.
Sa nu-mi dai drumul iubitul meu, daca nu ma tii de mana o sa cad in infinit si or sa treaca inca mii de ani pana ne reintalnim.
Iubitul meu, azi si acum iti daruiesc infinitul, azi si acum iti reamintesc ca ti-am dat totul meu, inima mea, oasele imbricate in carne si piele, inelul meu, infinitul meu.
Te iubesc Iubirea mea, Iubitul meu! Tu esti tot, prima raza de soare in dimineata, prima stea pe cer cand noaptea se lasa.

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa