sa pleci prea devreme...

este foarte ciudat ca o persoana de varsta mea sa afle despre persoane de aceeasi varsta ca au parasit lumea asta, in care traim...prea tanar, prea devreme, prea crud sa pierzi unul de-al tau
te face sa te gandesti...daca mi se intampla mie?oare am facut cate trebuia pana acum? oare mi-am trait viata asa cum trebuie? oare nu m-am irosit? am iubit suficient? m-am luptat suficient? am trait suficient?
un stimulent destul de puternic pentru atunci cand ti-e frica sa actionezi, sa iubesti, sa te lupti
"daca mor maine?am lasat ceva in urma?amintiri sperante iubiri "
cel mai trist ar fi sa am regrete
marin preda in cel mai iubit dintre pamanteni spunea :
"Moartea e un fenomen simplu în natură, numai oa­menii îl fac înspăimîntător. Vorbesc de moartea naturală, care adesea e o dulce ispită. Înainte de a fi depus aici în această celulă, din care nu voi mai ieşi decît pentru a intra într-o captivitate perpetuă, în plimbările mele soli­tare pe la marginea oraşului, pe poteci, uitîndu-mă în jos şi privind pămîntul, un sentiment senin se insinua în su­fletul meu, la început de dragoste pentru el, pămîntul negru, tăcut, liniştit, apoi de atracţie, de dorinţă, un fel de melancolie, de nostalgie blîndă, de a mă culca pe el şi a rămîne acolo întins pentru totdeauna."
nu de moarte mi-e frica, mi-e frica sa nu fi trait prea putin(si aici nu ma refer la timp)
p.s. pentru cel ce azi ai plecat dintre noi sper sa te odihnesti in pace

fyamma

*post usor reeditat din motive de incoerenta :-S july 03 2010 

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa