sa fii invincibil ;)


varsta si conditia sociala imi permit sa fiu invincibil :)...sa am aripi sa zbor peste vulturi de metal si turnuri de oglinzi...sa fiu wonderwoman, sa fiu supergirl (& supergirls dont't cry)sau chiar secret squirell. sa dezleg mistere, sa testez senzatii, sa fac lucruri pe care parintii nu mi le-ar permite din prea multa grija...sa rad cu gura pana la urechi fara sa-mi pese ca sunt pe strada. sa stau pe trotuar turceste in fata unei banci cu prietenii mei si sa cant melodii de demult, sa fiu suparata dar doar pt 3 secunde, iar peste alte 3 sa rad ca am fost suparata, sa joc macao cu carti invizibile, sa aud culori, sa vad voci sa fiu high fara substante ci doar de la tinerete. sa ascult pentru ca am timp. sa nu fug de adevar pentru ca am curaj, sa fiu eu pentru ca nu ma ascund. sa alerg in timp, in viitor unde pantofii se cumpara fara bani sau in trecut, sa fiu o imparateasa sofisticata, sa ma plimb pe alei cu umbreluta si evantaiul. sa port rochii cu crinolina...sa-mi permit sa spun ca nu-mi pasa de granite, ingradiri,obstacole sociale, iar cu puterea gandului sa calatoresc in toate colturile lumii, sa gust fiecare cultura, sa simt parfumuri de flori exotice...sa invat sa inot in oceane si sarea sa-mi ramana in par :))
asta inseamna sa fii invincibil...sa fii tanar, sa-ti permiti luxul sa nu dramatizezi situatii, sa nu-ti pese de "greutatiile vietii" sa treci peste, sa o iei de la capat, sa simti, sa traiesti, sa te bucuri, sa razi, sa indraznesti, sa ai tupeul sa scrii un journal entry fara semne de punctuatie :)) pentru ca esti tanar = esti invincibil si nu doar ai impresia ca lumea e doar a ta
chiar este! =))

fyamma


*post usor reeditat din motive de incoerenta :-S july 03 2010 

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa