cine am fost 2009 ?

Inca un an, pff I'm gettin' older by the minut.

Cine a fost 2009, Woooow, one hell of a year!


Decembrie 2009, ce moment mai bun, sa facem contabilitatea anului trecut, sa tragem linia si sa socotim zic, pentru ca vine zapada si ne matura si uitam tot.

Nu stiu pentru tine ce a reprezentat anul care sta sa se duca (fie-i vesnicia usoara) dar pentru mine a fost un an spectaculos. Artificii, carnavaluri, petreceri pline de oameni noi si interesanti, evenimente supriza, neprevazut, reintalniri valoroase, redescoperiri, din nou surprize, decizii, decizii, pasi noi in devenire. M-am surpins 80% din an.

Debutul, tipic, revelion nebun, cu artificii, black stone cherry si davidoff, sampanie supumata si oameni veseli, vin rosu cu cola, tipic pentru cei care nu se pricep la baut, C'e` la vie mon cher! Era si un el la un moment dat...dar pe traseu s-a transformat in fum.

Atentie la ce promiti si cui, s-ar putea sa ai surprize, invata sa traiesti aici, acum, candva deseneaza-l numai in linii mari, despre maine nu poti spune multe, dar despre o viata...



Vine vine primavara, decizii, decizii, ies din hibernare si hotarasc ca a venit momentul sa cresc un pic. Oameni noi sunt adusi de conjuncturi intr-un loc, oamenii pe care puteai sa-i ratezi, oameni minunati care puteau trece indiferenti, fara sa ai habar ca ei impart lumea cu tine. Un nou capitol incepe, din nou cocotata pe un val, la inaltime, din nou ma uit din exterior si wow, pot sa fac si asta.

E incredibil cat esti in stare sa faci, e ca in powerlifting, mintea ta spune nu,nu dar corpul tau mai poate inca de 3 ori da,da! Putem mult mai mult decat ne imaginam, singuri ne desenam limitele.

O vara chillin', petrecuta in confortul oamenilor care sunt ai tai, oamenii cu care ti-ai petrecut vesnicia, cu care imparti tone de amintiri, valurile marii, tipatul pescarusilor, frunzele harastraului, argintiul fierului, albastrul locului unde-ti petreci 70% din zi.

"I need some water, cause I'm getting so dry
Your love is burning like the sun in July
When you put your arms around me you raise the temperature high
Cause your love is burning like the sun in July."

Se zice ca cel mai mare dusman al unei vieti extraordinare este chiar o viata buna, multumitoare.

Si e iar septembrie, si e iar toamna...Am specificat cumva, ce importanta are toamna in viata mea? E incredibil cat de multe lucruri mi se intampla toamna, despre toamna 2009 as putea scrie o carte. Despre toamna vietii mele, as putea scrie un roman. Contrar a tot ce se intampla toamna, pregatire de hibernare, incetinirea simturilor, energiei, incetiniera lucrurilor. La mine dinpotriva, toamna e momentul cand incep sa devin. Iubesc toamna pt cat de surprinzatoare stie sa fie cu mine. Toamne este inceputul sfarsitului, sfarsitul sfarsitului, inceputul devenirii.
Toamna asta a fost plina de neprevazut, oameni au plecat, oameni incredibil de frumosi au trecut, oameni vesnici au revenit, oameni din toamne antice au aparut.

Multumesc oamenilor din toamna mea, multumesc lectiilor pe care de la toamna le invat, toamna dupa toamna, multumesc lectiilor invatate de la tomnaticii mei.
Multumesc ca nu sunt singura, multumesc ca nu sunt trista, multumesc mama ca ma iubesti, ma formezi si nu ma vrei intr-o directie, multumesc ca pentru tine, fericirea mea e mai presus de orice,multumesc sora, ca esti cine esti, si nu te transformi in ce as vrea eu sa fii, multumesc oamenilor care imi poarta lumina in ochi, ca au aparut, multumesc oamenilor care nu ma inteleg, multumesc celor care raman, indiferent de vreme. Multumesc ca sunt inreaga, integra, si am o energie de neoprit, multumesc ca am curaj.
Multumesc celor care in 2009 mi-au atins viata.
Multumesc ca pot sa cad, sa ma ridic, sa ma scutur de praf, si sa privesc orizontul, mai puternica, cu o noua lectie invatata.

Am specificat cat de sensibila sunt la frig? Iubesc primavara, si toamna, tolerez vara, dar frigul ma omoara.
Ce am facut iarna 2009, n-am hibernat, am crescut in continuare. Am facut liste, 1000 de lucruri pe care vreau sa le fac pana in 30 de ani :). Am inceput sa fac din ele. Sunt in crestere si de neoprit.

Un nou an sta sa se rupa. Si va fi cel mai tare de pana acum.

Ma dezbrac azi de hainele vechi, de anul consumat, fumez pana la filtru din 2009 si accept un an nou, provocari noi, un nou drum spre devenire.
In departare un pheonix albastru renaste pentru a 100-a oara din propria-i cenusa.

La un moment dat ca sa zbori e nevoie sa tai niste aripi vechi, bolnave, pentru a face loc unora noi sa creasca.

Iubeste! Fi tu, fi cel mai bun din ceea ce ai fost creat sa fii, fi tu, pentru ca nimic si niciodata nu o sa-ti iasa mai bine. Iubeste!

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa