mai citim si noi ceva?

...Cum spuneam mai devreme, realatia mea cu iarna nu e tocmai de bun augur, nu stiu daca sarbatorile ar fi un motiv bun sa incerc sa-i dau o sansa, poate doar fulgii mari si grasi care mi se aseaza pe fata in zile cuminti.

Dupa cum ma asteptam perioadele nebune in care am tras prea mult de mine si am impins corpul spre mai mult decat putea suporta, a venit momentul sa se si razbune, si el si iarna si zilele extrem de friguroase, in consecinta iata-ma de cinci zile sechestrata in colivia de aur, ce imi este propria casa. Antibiotice, antiinflamatoare si paracetamoale. Ultima data cand imi aduc aminte de un astfel de tratament, cred ca eram in scoala generala. En finne' cum ar spune my french addiction, c'e` la vie.

As putea spune ca si sechestrul asta a venit cu partile sale bune. In sfarsit am avut ocazia sa-mi satisfac setea de literatura infranata de atata timp...din cauza de lipsa de timp. Intotdeauna exista ceva de facut. Iar o zi, are doar 24 de ore, oricat am vrea sa tragem de ea.

Asa ca m-am pus pe citit. Nu stiu voua cum vi se intampla, dar eu cand citesc romane, ma transpun, ma implic, sunt acolo, devin de cele mai multe ori erou :).


Asa ca zilele astea am fost Irene, protagonista romanului erotic african "Femeie goala, femeie neagra", am trait in Africa si am fost libera. Partea proasta e ca am murit, dar macar a fost cu stil. Personal, de la un roman care se anunta a fi erotic, ma asteptam la altceva, surpriza a fost una placuta. Am si ramas cu cateva idei care merita dezbatute.
Ce spune Diego in pagina 93 despre femeia frumoasa:
“Femeile foarte frumoase te inhiba, iti submineaza elanul, siguranta de sine, personalitatea, tot ceea ce ai inmagazinat, ca sa existi, de-a lungul intregii tale vieti. Sunt niste creaturi siderale venite din vazduh. Ca niste extraterestre. Nu m-am putut niciodata apropia de una dintre ele. Ma intreb, de altfel, cum unii barbati gasesc curajul sa le faca curte. “



O alta ar fi despre puterea femeii inteligente asupra barbatilor si in final asupra intregii lumi. Cand femeile vor fi constiente de cata magie sunt in stare...vom ajunge departe...

Pe de alta parte, critica literara, e critica literara nu toata lumea a gustat cartea Calixthei si nu e de mirare, un obiect poate fi descris in 3 feluri diferite de 3 oameni diferiti. Oricat de buna sau rea ar fi cartea, Calixthe are in primul rand admiratia mea pentru ca a reusit sa scrie o carte, mi se pare prea tare sa ai atata imaginatie sa poti sa incepi si sa duci la bun sfarsit un roman, pe urma, pe mine m-a captivat de la un punct si chiar am fost curioasa sa ajung la ultima pagina. (eu inca sper ca Irene nu a murit, but this is me, intotdeauna optimista).



Astazi sunt fiorosul Heathcliff si-mi place tare mult,traiesc in Anglie si e anul 1800 e ceata, sunt un seminobil cu sange de tigan, am iubit cu pasiune pe cea ce nu-mi putea fi sortita, iar toata viata de la un moment dat mi-am construito din ura si dorinta de razbunare, ce va fi ramane de citit :).
Povestea e tare captivanta, personajele atipice epocii si locului unde se desfasoare actiunea, evident ca este o poveste de dragoste, looks like I'm a sucker for this kind lately, ce curge fluid sub penita talentatei si delicatei Emily Bronte.
Am inteles ca cineva a indraznit sa scrie o continuare romanului. Mi se pare o indrazneala fara margini, dar asta e cu totul alta poveste.
Titlul o sa sune cunoscut "La rascruce de vanturi" sau "Wuthering Heights", exista si varianta film tv care mi-a atras atentia in prima faza, cartea o citesc pentru ca intotdeauna e mai buna ca filmul...

Acestea fiind spuse, ma retrag sub plapuma cu un ceai fierbinte si o carte buna...

A bientot mes amis!

p.s. era sa uit Ho HO Ho...mai buni...mai intelegatori, destea

Sanatate maica, ca e mai buna!

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa