oameni de carton

expozitiune :

o cafenea intr-un loc pretentios, oameni de carton, pictati, sorb cu gesturi controlate cafele platite la suprapret. vorbesc incet, rad in coltul gurii. hello!

knock knock

who's there?
reality!

reality who?
reality check! you dumb ass!

intrebare:

ca sa ies cu prietenii mei intr-un joint sa ne simtem bine la un ceai, trebuie sa ma pictez? trebuie sa port haine incomode? trebuie sa ma controlez?
daca zic p*** trebuie sa-mi cer scuze? daca am uitat sa aplic mascara, trebuie sa ma simt prost?




cat de singuri sunt oamenii de carton.
Papusi de portelan reci cu ochi de sticla, mimeaza o conversatie. 3 fete se prefac ca sunt prietene si-si povestesc lucruri. Niciuna nu asculta. Ochii reci pironiti pe un LCD. Un tip la costum de tinichea se pregateste pentru o iesire in club. E sobru, e mai singur ca nicicand, desi e inconjurat de atata lume.

Cum sa renunti in halul asta la tine?

Imi place ca ies cu ai mei in jointuri, imi place ca pe cel mai bun expresso din Bucuresti am dat 4 lei, imi place ca radem cu gura pana la urechi la cele mai dubioase glume, imi place ca ne impartasim dramele si ne pasa si suntem acolo. Imi place ca suntem vii si reali. Imi place ca nu ma judeca.


imi place o geanta in forma de oaie :)) =))

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa