sex me baby!


Barbatii se gandesc la sex cam de 37 de ori pe saptamana.

Another statistic bullcrap.

[...]rezultatele studiului au aratat ca barbatii se gandesc la sex de aproape 4 ori mai mult decat femeile.

Pamela Regan, profesor de psihologie la California State University din Los Angeles si Leah Atkins, absolventa a facultatii de psihologie.


Who the fuck?!

Este vorba de un studiu (o fi tot pe hamsteri)?

Deci, in realitatea probata, testata, recunoscuta situatia sta in felul urmator.
Barbatii se gandesc la sex de x ori pe minut iar femeile cu 0,(1) (a se citi zero virgula unu in perioada, care este o fractie, absolventule de filologie care esti), mai putin. Doar ca ipocritele nu recunosc.

Dar sa lasam statisticile la o parte si sa facem o analiza de profunzime .

Saptamana asta am devenit femeie pentru a 2-a oara. Mi-am dat demisia, am zis sa-mi bag, ATENTIE!!!*, picioarele in ea de-o viata de sclav pe plantatie.
Si am hotarat sa-mi iau viata in propriile maini.
Ma lansez in afaceri. Imi deschid un bordel, pentru ca sexul vinde. O sa fiu matroana, o sa stau la intrare si o sa tai bilete. :))

Potentialii investitori sunt rugati sa ma contacteze in cel mai scurt timp pe adresa redactiei.

Si pentru ca sunt in situatia de viitor somer, sau cum se numeste persoana care a avut the balls sa-si dea demisia in plina PANICA economica, si a sfidat SISTEMUL, moah....mai am un pic si-mi ridic statuie, asa mult ma iubesc pentru asta, si pentru ca ne plac statisticile adevarate...am facut un calcul cu mon amie Fabs, adica l-a facut ea, ca eu nu-s in stare (absolventa de real care sunt)am ajuns la concluzia trista ca cu banii de pe tigarile fumate in 5 ani, puteam sa ne luam o masina, un motor si 75 de vibratoare. G-damn nigga!

CONCLUZIE: viciile din viata noastra, cafea, alcool,iarba, tigari si femei, vor fi inclocuite de alte vicii, de alte natura, corelate cu cele din titlul povestii.

De ce sex? pai satisfactia e mai mare decat dupa tigara, chiar daca creaza dependenta, nu ataca ficatul, albeste dintii, curata tenul, relaxeaza, te inunda de endorfine. So, recomandam cat mai mult, variat, colorat posibil.
Si sexul poate scoate fum.

Tigara de dupa va fi inlocuita cu sexul de dupa. Viata ta va fi una din ce in ce mai sanatoasa. Sistemul respirator si cel cardiovascular ca ale unui nou nascut. Nu mai investim in abonamentul la sala, nu mai iesim la jogging. NU mai fumama iarba :)).

Intr-o zi cu soare, un client care impingea, deprimat, un carucior cu o fetita dulcica, imi zice : statisticile arata ca in 2009 la fiecare baiat nascut exista 7 fete.

WTF :O adica 7 femei pe cap de (ATENTIE!!!...)Mascul?
din care sansele ca tipul sa fie si gay cresc de la o zi la alta?
Stim, barbatii nu sunt monogami, ceea ce este o veste inbucuratoare, caci altfel viitorul suna sumbru pentru multe dintre voi. Eu nu-mi fac griji =))

Si pentru ca, din nou, ne plac statisticile, mai am una pentru voi:
Un barbat se indragosteste dupa 3 partide de sex si 22 de intalniri :O.


pe de alta parte, zic expertii (barbatii pe care i-am intrebat, prin sondaj) cica primele 3 partide de sex, se iarta, ca-s incarcate de stress si emotii hmm. Deci dupa ce ti-o trage de trei ori, se indragosteste de tine. Da nu-i nimic a 4-a oara te indragosteti tu de el, ca nu mai are emotii. E ca-n viata, ca-n tenis :)).

hmm cata statistica pentru un act atat de simplu.

Acum, take a deep breath. Sexul(ATENTIE!!!) nu stie carte, nu e xenofob, nu are ochi (curaj uratelor!) si nici interesat de statistici nu e.


Marea concluzie, Eu si mes amies am hotarat sa militam pentru sex, pentru o viata mai chillin', sanatate si virtute.

* moneda nationala a acelui stat exotic,BOTswana(go figure, nimic nu e intamplator) asta ca sa ne pastram curatenia scriptica, ca de aia intelectuala sa fereasca sfintii!

A Bientot mes amies!

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa