Pterodactilul - poezie

 Pterodactilul - poezie- prima parte

am un cioc infipt in craniu
si in coapse-mi grave ghiare
pielea-mi marmura mi-e rece
timpul meu pare ca trece
vreau sa zbier sa ma auda
toti ai mei...dar soarta-i cruda
litere-mi stau in gatlej
tac si-ndur
caci ei sunt trej'...



nota: mirific!
am avut 3 revelatii
1. deci...gata frate!...ma fac poet
I-am zis lu' mama, a zis ca ma da la orfelinat.
I-am zis ca e tarziu...a bagat-o pe aia ca niciodata nu e prea tarziu

2. mai tii minte orele de literatura din liceu...cu ce a vrut sa zica poetul cand a zis?...that's bullcrap...poetul chiar nu a vrut sa zica mai mult decat a zis...tot ce vreti voi de la mine e sa fac presupuneri...c'mmon I'm better than that.

3. poezia lui Nicolae Labis...compusa pe patul de moarte, Pasarea cu clont de Rubin...nu era o metafora cu trimitere la Securitate...doar a avut un vis urat.

p.s. autografe dupa conferinta de presa
p.s. la p.s. semnez doar pe bicepsi mai mari de 40 cm...ca doar dimensiunea conteaza

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa