Yo mamma!

N-ai suflet daca nu dai play! >:)


One day, I found a big book buried in the ground
I opened it, but all the pages were blank
And to my surprise, it started writing itself
One day, I found a big book buried in the ground

I'm a fountain of love
In the shape of a girl
You're the bird on the brim
Hypnotised by the Whirl

Drink me, make me feel real
Wet your beak in the stream
Game we're playing is life
Love is a two way dream...

Aatat! M-am hotarat...nu ma mai marit...like evah'.
Evident ca am anuntat-o si pe mama...a zis " bine, da' macar gasesti un crestin sa faci un copil, doi...ca e pacat de genele astea muncite"(mam' stie sa negocieze)

Ma' mama!
iz sooo coool...ar trebui sa scriu o carte despre cat de cool e mam' si ca un sneak preview o sa citez the all times  favorite ma' mamma's quote "poti sa faci orice, atat timp cat tu esti fericita". Ain't that freakin' awesome!...adica adolescent fiind am avut mana libera la toate porcariile pe care Asociatia Parintilor de Pretutindeni nu le-ar fi permis...dar care ar mai fi fost distractia sa fac lucruri care in the end nu enerveaza pe nimeni...so this is the best way of manipulating (god I love this word!) your kid...be like ma' mamma...pentru ca in final m-am dovedit a fi a pretty decent brat :| (canadian face).

gettin' married

Revenind la cum am ajuns la marea decizie...pai mi-am dat seama ca am atins varsta critica...adica ma uit in jurul meu si prieteni, cunoscuti, colegi de liceu...incep sa pice pe capete sub ghilotina casatoriei...nu ca ar fi ceva rau in asta...dar ma face sa ma simt oarecum batrana...cand chiar nu e cazul...And this made me ask myself whyyyy...de ce oare oamenii fac asta? Acuma' nu-i judec...pentru ca si eu am fost in locul acela intunecat...

La un moment dat, am iubit un prost....si el m-a iubit tare, atat de tare incat 3 moment-date mai tarziu era missing in action cu o blonda si nasoala si mai batrana (love is blind), iar eu fumam hash singura, pe o plaja insorita, in egipt, on our anniversary.

Iubire mare de altfel, chiar am gravitat in jurul ideii, fixasem o data, restaurante, confetii, prostii, liste...a fost fun, pana mi-am dat seama ca totii oamenii aia din lista nu conteaza, nici confetiile nici restaurantul...poate doar rochia de mireasa, care ne este inoculata din gradinita, ar merita deranjul (??), dar hey, pentru asta exista baluri mascate sau carnavalul de la venetia.

Povestea aia cu ...esti printesa pentru o zi, sa i-o zici lu' mutu'...toate nuntile la care am fost s-au incheiat cu o mireasa epuizata si o rochie murdara...

Actul, oricum ai da-o, tot contract incheiat intre doua parti ramane...nicidecum confirmarea unor sentimente (poate confirmare a puterii de convingere/statutului/potentei)...iar pentru cuplu ceva gen...I own you sucker, you cannot hide...ceea ce-mi da impresia ca proiecteaza individul intr-un confort nejustificat, adica te-am luat, m-ai luat, de ce sa ne mai agitam sa...orice...doar il iubesc, ma iubeste...mi-a/i-am promis vesnicia...freakin routine is just one "I do" away.

Ideea de a nu trai in pacat si a fi cununat in fata lui dumnezeu, oricum pentru mine face parte dintr-o alta galaxie, chiar si asa...cred ca dumnezeu ar fi mai suparat pe mine daca i-as infige mirelui un stiletto in inima, decat daca nu l-as lua.

Acum, desigur, o sa ziceti ca sunt un grinch acrit, frustrat, hopeless si dezamagit, al dragostei...care gandeste asa doar pentru ca a dat de cateva ori cu capu' de asflat, si-a rupt dintii din fata si si-a umplut gura de sange (love can be messy) si , gata, a renuntat sa mai creada in iubire si casatorie...ah nu, nu!...sunt doar un grinch acrit al nuntiilor...prost de romantic si visator, care chiar crede in iubire, suflete gemene*...numai gandul ma face sa tremur, ma umple de o fericire inexplicabila si-mi goleste mintea...si atat...

Atat de visator incat visez...inca...o dragoste mare, fara juraminte, lagari de glie, te-iubescuri scuipate in vant...o iubire mare, mare, libera...fara de ce? pana unde? pana cand? Amin!

And that is the story of how I met your mother...a pardon...asta era din alt film...
And That is why I will never get married...

the end

P.s. termenul de valabilitate al textului este la fel de cert ca ziua de maine...chiar si  Nostradamus a mai gafat dapai eu biet suflet pierdut.

p.p.s. potentialilor petitori...declaratia este universal valabila...nu, tu chiar nu esti  mai special...decat daca ai un frate geaman.

p.p.p.s. In limbajul femeilor cat si in limbajul barbatiilor Nu = Nu ;;)
*trimitere facuta la titlul blogului...un fel de graal concep, dar si laitmotiv ale vietii autorului/narator/personaj.

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa