Tequila shots - served cold and with lots of lemons


Si pentru ca azi m-am trezit intr-o dispozitie marsava, am zis sa fiu cat se poate de marsava spre moderat marsava...sau mai bine zis mediocru marsava (*note to self despre mediocritate cu alta ocazie) pana la capat.
Soo....din numarul de astazi al editie online - fituica informativa a masei feminine sub forma de protest **(nu stim inca pentru ce protestam, dar protestam oricum...in virtutea inertiei)...avem:

- ce au in comun femeile  - despre reclame geniale
deunazi...in timp ce-mi pictam unghiutele, fuchsia in caz ca erau dubii, si-mi sorbeam linistita cafeaua cu lapte...intr-o atmosfera de norisori roz si ingerasi grasuni care canta la harpa...un fragment dintr-o reclama ce rula nestingherita la tv aproape ca mi-a distrus ci-ul...suna ceva gen Femeile sunt diferite, dar au un singur lucru in comun: Dulcolax... 

Pana aici! In prima faza feminista decedata, inabusita sau in forma embrionala fara sanse de dezvoltare, din mine s-a revoltat "adica cum adica?!"...dar pe urma am zis...hey! pe bune daca nu, astia chiar au dreptate...pana la urma metaforic vorbind...femeile sunt "constipate", mentaly wise au nevoie de Dulcolax sa le dea drumul la ratiune, sa le mai relaxeze, sa le mai lubrifieze orizonturile...

voi femeilor tipice (noua ne place sa credem ca suntem speciale), aveti un stil sa faceti din tantar armasar, de n-ai vazut...adica daca zici ca-i alba, pai de ce nu are picatele... daca zici ca-i neagra ...ce ai vrut sa zici cu asta?  nimic nu va mai convine si nici un lucru, cat de simplu, nu poate sa fie simplu...trebuie voi sa le complicati pe toate...i-ati ametit de tot pe bietii barbati, de habar nu au cum sa se mai poarte (si uite asa, astazi plang cu toii in cor la telenovele)...un lucru nu ati inteles, ei sunt fapturi simple, nu merge cu subtilitati, daca ai ceva de zis, spune-i pe litere pentru ca la randu-i daca are ceva sa-ti comunice, o va face simplu...
aaa....I guess I made my point...

- tequilla shots raspunde - despre intrebari geniale
Nici nu am anuntat bine intentia de a pune bazele revistei de mega succes...caci, paradoxal, cititorii nostri fideli ne-au si bombardat casuta postala (fizica nu virtuala, we are oldschool) de scrisorele parfumate si pline de sperante, intrebari si rugaminti fierbinti. In numarul de astazi am hotarat sa raspundem celei mai induiesatoare...cea care ne-a umplut sufletele de candoare si gingasie printr-o ingenuinitatea autentica.
Iata deci ce ne intreaba Maria, 21, Slobozia: cum sa inebunesti un barbat?
Draga Maria,
...noi (femei fiind)...nu prea ne pricepem la barbati (nici la femei) dar special pentru tine am facut un sondaj printre barbatii cei ce ne inconjoara, numai unu si unu: frumosi, destepti , puternici...ce mai! the breeding type...si am aflat urmatoarele: ceea ce-i inebuneste cel mai tare si mai tare pe barbati este prostia...atat am aflat, atata spunem, dar suntem convinse ca daca iti doresti cu adevrat, vei reusi...tot ce trebie sa faci e sa fii tu insati.
speram ca sfatul nostru te va ajuta pe viitor.
cu drag, echipa

we support - despre initiative geniale
Citesc, deci sunt Sexy! chiar daca nu suntem din moldova, chiar daca nu suntem cei mai cititi dintre pamanteni...imbratisam si sustinem sloganul pentru ca ne-am saturat de clisee, indigouri, prostie vanduta la suprapret si valori distorsionate...

- quotes we love - despre vorbe geniale randomly chosen  
Laughter is an orgasm triggered by the intercourse of sense and nonsense. (*make me cum!)

- music we love 
  



p.s. pana la urmatorul exces de marsavie va pupa echipa (redactor, editor si o ceata de somalezi mega expluatati si prost platiti)
p.p.s. asta fuse o satira, un pamflet, un misto, adiica o realitate trista, a se servi rece, sarat si cu multa lamaie

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa