Suntem oameni...

"Nimeni nu poate sa manipuleze pe cineva, intr-o relatie, doi oameni stiu foarte bine ce fac, chiar daca unul dintre ei se plange apoi ca a fost folosit" - Paolo Coelho - Vrajitoarea din Portobello

Cum nu poti fi dezamagit de cineva.
A dezamagi in sine este un cuvant derivat. La baza a amagi adica a ademeni, a atrage, a ispiti, a momi, a seduce, a tenta (cmf DEX). Perefixul "dez-" vine ca o anulare a celor de mai sus: a decepţiona, a deziluziona, (fam. fig.) a dezumfla (cmf DEX).



Deci ca cineva sa te dezamageasca, trebuie mai intai sa te amageasca intr-un fel.
Cum poate cineva decide pentru tine ce sa simti?
Pana la urma nu tu singur singurel alegi sa te amagesti. Pana la urma nu tu singurel ti-ai tricotat o serie de insursiri ale cuiva, o serie de reactii, atitudini, comportamente pe care le astepti din partea cuiva?Nu cumva te astepti ca viata sa decurga intr-un fel sau altul bazat pe experiente anterioare?

Adica mai pe scurt, tindem sa ne grabim ca fata mare la maritat si incepem sa credem in lucruri care nu sunt acolo.

Oamenii nu sunt intr-un fel sau altul. Oamenii sunt.
Oamenii sunt indivizi, fiecare om in parte are o reactie unica, particulara.
Cum roz nu e o culoare frumoasa pentru toti, cum unora nu le placa frisca.



Era o concluzie simpatica de logica "daca unii pic sunt poc nu inseamna ca toti poc trebuie sa fie si pic".
Nu te mai grabi sa crezi ca pic e poc, doar pentru ca unii pic sunt intr'adevar poc.

In principiu sunt un om vesel,simpatic, expansiv, si cu o impresionanta capacitate de ascultare activa. Ma feresc sa dau sfaturi, preferand sa ma raportez doar la propria-mi experienta.
Cand nu mi-e bine, fug. Dar cati nu o facem?
Prefer sa ma ascund, si sa-mi consum in singuratate starea
Si singurul lucru pe care accept sa-l ascult mi-e doar gandul.
Pentru ca viata e facuta din momente si momente, sunt momente cand pot fi si asa.
So don't blame yourself for that.

Ca sa fiu puternica trebuie mai intai sa-mi accept slabiciunea.
Avem si defecte ;), iar ca sa putem trai o viata cu noi insine va trebui sa ni le acceptam.

Suntem unici, singuri din felul nostru si asta ne face perfecti.



p.s.
Pentru cei pe care i-am dezamagit, imi pare rau. (De acum ma voi prezenta: Sunt Ana si s-ar putea, la un moment dat, sa fiu om de rahat.)
Pentru cei ce ma-au dezamagit, imi cer scuze ca m-am orbit cu ceea ce am vrut ca realitatea sa fie.

A bientot
Jesus loves us!

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa