...nici o panica...vine cu varsta!

Deci ma copile...eu de cand m-am mutat singura...am obiceiuri din ce in ce mai stranii...pe langa astea casnice...deja suspecte si implementate zilnic cu religiozitate...au aparut unele demne de o matusa cu pisici siameze...singura diferenta ar fi varsta...cam frageda in cazul de fata...



Nu ca ma deranjeaza sau ceva...but c'mmon who does this?!...ma spal pe dinti de trei ori pe zi cu 2 paste diferite regular si bleach...I even floss on a daily basis...de fiecare data cand ma spal pe cap...imi pun si masca...de fiecare data cand ma vad in oglinda...ma dau cu crema...de doua ori pe saptamana folosesc masca...una hidratanta una abraziva.../:)...unghiile le fac prea des...1 strat tratament cu calciu, 2 straturi culoare si unul de protectie...deh clorul din apa...d'astea...mananc din ce in ce mai sanatos si oarecum mai variat spre exotic...imi iau vitaminele, iar cardio nu ma mai plictiseste...nici femeile...iubesc toti oamenii de pe strada...aia de la coada din market...pana si pe aia din troleul tixit...si nici macar nu e primavara...am iubit-o si pe administratora...numa' putin...ca venit sa-mi ia banii...colegele de vestiar...copii mici si bucalati...ma...si inca nu e primavara...eu primavara ma indragostesc...iubesc pana si cele 18 grade pe minus...si zapada din copaci...daaa...aia din fiecare dimineata...

...iubesc strazile...iubesc casutele si arhitectura...pe care culmea...am timp sa o observ...iubesc expresso-ul fara cofeina...o iubesc pana si pe neindemanatica aia care tot uita sa-mi aduca si lapte...bai iubesc vitrinele...si batraneii eleganti de se plimba pe strazi...si cainii vagabonzi de langa blloc...chiar si un cal cambrat de argint dintr-un magazin de bibelouri...

Plus ca zambesc din ce in ce mai des...si sunt incredibil de simpatica si nejustificat de amabila...I must be high or somethin'...si toate asta nici macar nu mi le-am propus...se intampla asa...firesc...

Pana si pe mine ma iubesc...ma iubesc cu atat mai mult incat devine, molipsitor...atat de molipsitor incat si oamenii din jur ma iubesc...Ma copile...eu cred ca m-am nascut sub o stea norocoasa...si e bine...atunci cand crezi asta...viata se comporta ca atare...

Gata frate!...imi iau pisica...rasa egipteana...imi iubesc prea mult gresia si parchetul...ahh si beau ceai de plante de 3 ori pe zi...incep sa arat ca o matusa si sa ma comport ca o matusa...o fi criza varstei de 30 de ani?...asa...prematur?

Who cares...I love it!



p.s. am mentionat cat de mult il iubesc pe Ray?

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa