Random, irrelevant, useless...mine

this nice creature played us a game si am luat-o ca pe o provocare, pentru ca intotdeauna mi s-a parut greu sa scriu /vorbesc despre mine la modul direct. Imi este mult mai usor sa pun etichete si sa emit opinii despre ceilalti, fie ca sunt lucuri frumoase, sau pura critica.

...so n+1 chestii care-mi aduc aminte de mine atunci cand ma gandesc la mine...



- Am dat ce trebuie, pe ce vreau...ce stiu, pe ce simt...profesia genetica, pe pasiune

- Am o sora, o extensie a constiintei, 12 papusi de portelan, o camera mare portocalie, o atractie patologica fata de barbatii care practica sport, 4 sau 5 prieteni gay, and a shoe fetish...

- Traiesc  in cicluri care incep toamna, in valuri, in extreme...


 - Sunt claustrofoba, aritmica, afona, amatematica, amatoare, atipica, ilogica, iresponsabila

- Iubesc sa iubesc...iubesc oamenii, antrenamentele brutale si intense, muschii si pielea incinsa, picaturile de transpiratie, marea, un camp de maci, conspiratiile, carti fizice, cu pagini din hartie si miros de tus, sa ma joc de-a cuvintele...

- Sunt o visatoare si o naiva

- Ma enervez greu dar letal


- Cred in om: corp, spirit, minte


- Am dreptate in 80% din cazuri

- Ma exprim eliptic

- nu-mi plac filmele de animatie, nu-mi place nici sampania, nici trandafirii rosii, nici ursuletii de plus, nu fac fotografie, n-am vazut Avatar


- Cred ca lucruri frumoase se intampla numai unde sunt oameni, cred in extraterestri si intr-o forta superioara, in prezent, in ras, in responsabilitate, ca mustar e o nuanta urata, cred ca ma fascinez, pentru ca ma surprind...ca pot sa zbor

- Imi plac citizen cope si garou


- Stiu ca oamenii nu pot schimba oameni, ca toate care vin si trec sunt lectii, ca toti suntem magicieni


-

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa