2011 resolutions - septembrie


 Bine le mai zicea cineva la un moment dat...ca planurile sunt pentru nebuni.
...vorba poetului...socoteala de acasa...targul...d'astea.
Programul minune a trebuit sa-l intrerup, tocmai cand incepusem si eu sa folosesc greutati acceptabile sistemului meu de valori (presupune sa-l incepi cu bara goala, adica super light)...47 pentru geno si 60 pentru indreptari.
Se face ca a trebuit sa parasesc brusc orasul pentru interviul vietii (sunt ironica). L-am ratat de la distanta mica, ce ma fac :O?!

Nici o panica, o sa supravietuiesc. Zicea profu' de contabilitate ca orice - e un +, se face ca asta s-a demonstrat si practic. Am invatat lucruri noi despre mine si mi-am reevaluat potentialul, aparent subestimat...Cum s-ar zice am devenit mai constiente despre propria persoana ;) si lucrurile pe care vreau sa le imbunatatesc.

In finee...suficienta drama!
random photo:
 

end of random photo.

In deplasare am facut un singur antrenament full body: geno, push press, indreptari si hanging leg raises. Cam la asta s-au rezumat antrenamentele, daca nu punem si mersul pe tocuri de 10'.

Azi e prima zi din tot restul vietii mele,
Antrenamentul a fost destul de light, avand in vedere ca sunt dupa alta pauza, intr-o sala noua, deci nu m-am aruncat prea tare, ca sa ma pot adapta si sa evit accidentarile.

In continuare ma voi antrena 5x5 dupa cum urmeaza:
Antrenament 1.
  •     geno
  •     presa pentru umeri sau push press
  •     indreptari 1 singura serie 5 rep (+ 2 serii incalzire)
  •     hanging leg raises 
Antrenament 2.
  • geno
  • impins de la piept
  • ramat cu bara
  • tractiun helcometru sau asistate la bara fixa
Intre timp bazin si/sau coarda in parc, cat e vremea frumoasa.

p.s. A Venit Toamna!
Enjoy it!
p.p.s. si nu uita sa-i dai cu apa.
Am stricat vechea tema, sau google a incercat sa-mi bage bete-n roata :|...oricum...asta-i mai misto.
Pentru eventualele oferte de constructie siteuri, discutam doar de la 1000 de euro in sus ;;).

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa