avea bunica'mea o vorba

 ...zicea sanatate maica, eu radeam, ziceam ca glumeste, au scris aia in horoscop ca cica astia din tagma noastra au glumite de rahat in calendar, unde rahat nu e dulcele turcesc...
Ma, da le zicea bine, adica, nah, ca'n tenis, daca nu e doare ca nu e, daca e, oricum nu conteaza...

En' finne...sa zicem ca ma aflu intr-o situatie noua, am fost la doctor, stiam eu de ce nu ma duc! au astia un stil sa te indoape cu pastile de n-ai vazut...

Prima opinie ma trimetea la cutit, a doua...mhm, nici aia nu-mi suna a bine...a treia fuse cu noroc, ne-am mai relaxat, am mai glumit, deci da, nu se moare din asta...

Bineinteles ca mi-a dat o fituica lunga de buline, aia cu caligrafia si medicii e un mit, care mai de care mai colorate si mai frumos ambalate, cu nume pe care prea putini putem sa le rostim...o fi si aci cu trenduri, sa fie mai simpatice, mai galbene, mai hexagonale, mai appealing, mai senzuale, frumos parfumate, sa le cumpere oamenii de drag...o caruta de bani, ce sa mai...



Partea frumoasa si oarecum bizara, e ca ma bucur de foarte multa atentie din partea familiei, ma simt oarecum vulnerabila si oarecum prea bagata in seama, nu stiu daca imi place sau ma enerveaza...oricum, strange.

Partea proasta e ca by default nu iau pastile, adica religia nu-mi permite, si ma gasesc in situatia de a pune alarme si remindere ca sa nu cumva sa uit de ele...

Partea si mai proasta e ca toata povestea asta cere pauza, o saptamana, adica nu mare, nu soare, nu vara, nu caldura, nu senzatii tari, no gym, no workout, no nothin'...ceea ce ma face sa-mi aduc aminte de ultima perversitate la care m-am pretat:

100 rope jumps inainte de fiecare 10
10 extended lounge
10 burpees
10 reverse crunch
10 hand walk
10 crunch
10 side planks
10 push press
10 dips
10 db drills
10 squat & crunch
....10 intamplari ciudate si-o minune
fara pauza, cat mai repede posibil pastrand forma corecta.

Acuma, nah, nu stiu cat de excitante sunt 3 exercitii aruncate pe-o foaie, dar nu asta conteaza, ele sunt alese din anumite considerente si cu o oarecare logica (adica a mea, ceea ce e relativ), dar pana la urma exercitiile sunt doar mijloace, orice program ai urma, orice scop ai avea, intrebarea de final e cat din mine am dat, cat m-am concentrat, cat am fost aici, cu cat am fost mai bun decat ultima data?, nu e cu cat sunt mai bun decat x, e cu cat am fost mai bun decat mine.

...nu mai zic, ca devin trista...

pana una alta, rabdare si biscuiti, sanatate si virtute, apa trece pietrele raman...
a bientot!

morala: prea multa carte strica

p.s. don't forget to drink your water, get your calcium and your pills
p.p.s. don't forget bout' sensuality 

Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa