Drumul spre progres

Din ciclul de intamplari simpatice:
I'm full of life!
Life is full of shit!
Am I full of shit?





De o vreme incoace ma concentrez tare pe dezvoltarea personala.
"Da ce nu-i in regula cu persoana ta?" :). Da stiu, sunt minunata >:D
Ideea e ca toti ne dorim sa devenim mai buni, mai eficienti, mai Mai MAI. Si in zona asta imi place sa cred ca am facut ceva progrese. Ma concentrez tare, dar nu sunt sigura cat de mult imi si iese, pe povestea asta cu iesitul din ZONA DE CONFORT. Si incerc sa o aplic pe mai toate planurile care imi alcatuiesc micuta viata.
Dar intr-o zi...it hit me!
Am ignorat o zona atat de draga mie =>antrenamentele cu greutati.

Un anrenament tipic de picioare arata ceva de genul:
- geno
- indreptari
- presa + flexii biceps femural superseturi (exercitiile alternate, fara pauza intre serii)

Si vai cat de tare sunt eu ca am ajuns, de mult, sa-mi incarc bara cu discuri ce cumulate imi depasesc propria greutate si ca la cateva saptamani reusesc sa storc o repetare in plus, sau sa mai pun un disc, cat de mic. Si vai cat imi place si cat de buna am devenit la genoflexiuni si indreptari. Si ce puternica si sigura pe mine sunt. De ce o fi asa dragut si roz? Coz your in your comfort zone you dumb ass!

Aha!
Motiv pentru care urasc fandarile si fluturarile de orice fel:), evident pentru ca am devenit atat de buna pe de-o parte si sunt atat de slaba pe de alta parte. Mai e asta progres? Nuuu

So the next best thing I did. Am schimbat antrenamentul. Step ups si single legged deadlift cu gantere, nu bara si da, sunt praf! Si da, ma simt ca un caine aruncat in trafic.
Si da, doare. Evident ca doare, asa iti dai seama ca ai depasit zona aia de protectie pe care ti-ai construit-o in timp.
Motiv pentru care nici nu-mi plac antrenamentele cardio. E mult mai confortabil sa nu le faci.



Ways to jump out of your comfort zone.

1. Pai, cum spuneam mai sus, schimbam exercitiile la care am devenit buni, cu cele pe care le-am neglijat.

2. Marim numarul de repetari. Oricum antrenamentele le facem cu o schema in cap. Si ne setam o greutate si un numar de repetari. Data viitoare crestem numarul de repetari pentru aceeasi greutate. (setarea din mintea noastra nu reflecata intotdeauna adevaratul potential al repetarilor)

3. Schimbam tempo-ul. Miscari explozive, miscari mai lente, cu mai multa tensiune. You name it!

4. Crestem greutatiile, scadem numarul de repetari.

5. Micsoram pauza dintre serii/exercitii.

6. Facem un exercitiu in plus pe grupa musculara.

7. Crestem numarul de antrenamente/il scadem.

8. Schimbam ordinea exercitiilor.

9. Schimbam graficul antrenamentului (tot corpul pe antrenament/ jumatate de corp pe antrenament/ 1 grupa musculara mare pe antrenament sau circuite/ superseturi/piramide/piramide inverse)

Plus multe alte optiuni. Ceva trebuie sa fie constant. Schimbarea. Corpul e foarte prietenos si adaptabil. In permanenta are nevoie de stimuli noi. Ceva nou de fiecare data. ;)
One at a time baby!

Nimic nou sub soare pana acum, dar de ce le tot uitam?
For more info, don't hesitate to google.
When in doubt...google!






Designer: FThemes.com | Converter: Blogger Themes & Blogger Templates
Flippa